اخبار داغ

سلیمی در گفت‌وگو با دانا:

قرارداد با چین دیوار تحریم ها را دچار شکاف عمیق خواهد کرد/ در وین کفه ترازو به طرف خواسته های ایران سنگین می‌شود

قرارداد با چین دیوار تحریم ها را دچار شکاف عمیق خواهد کرد/ در وین کفه ترازو به طرف خواسته های ایران سنگین می‌شود
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تعامل ایران با کشورهای منطقه به ویژه کشورهای آسیای شرقی از جمله روسیه و چین در روند مذاکرات وین تاثیرگذار خواهد بود گفت: وقتی دایره جغرافیای ایران برای تعامل و مراودات سیاسی و اقتصادی گسترش پیدا کند و تنها به دنیا غرب محدود نباشد دیوار تحریم ها شکاف بر خواهد داشت.
[

«علیرضا سلیمی»، عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به اینکه سیاست خارجی ایران روشن است و بنای ما همواره تعامل با کشورهای دنیا به جز رژیم صهیونیستی است عنوان کرد: روابط دیپلماتیک ایران با هیچ کشوری قطع نشده است مگر رژیم صهیونیستی که یک رژیم نامشروع است و آن را به رسمیت نمی شناسیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با اشاره به اینکه شعار « نه شرقی ، نه غربی» به معنای آن است که ملت ایران خواسته های خود را مطابق میل سیاستمداران دنیا نخواهد کرد ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران در عین حفظ عزت، حکمت و مصلح استقلال و حقوق خود را دنبال خواهد کرد و هیچ گاه نه از حقوق خود عقب نشینی کرده و نه برای دستیابی به حق خود از گفتگو و رایزنی دست بر می دارد.

,

نماینده مردم محلات در مجلس با اشاره به اینکه ملت ایران خودخواهی و خودکامگی آمریکا را تاب نخواهد آورد عنوان کرد: وقتی رئیس جمهور آمریکا سردار ایرانی را ترور کرد و بعد از آن اعتراف کرد که این اقدام به دستور من انجام شد، آیا می توان پذیرفت که آمریکا از سر دوستی با ملت ایران به دنبال مذاکره و گفتگوها با دیپلمات های ماست.

,

سلیمی با اشاره به اینکه تعامل ایران با کشورهای منطقه به ویژه کشورهای آسیای شرقی از جمله روسیه و چین در روند مذاکرات وین تاثیرگذار خواهد بود تصریح کرد: وقتی دایره جغرافیای ایران برای تعامل و مراودات سیاسی و اقتصادی گسترش پیدا کند و تنها به دنیا غرب محدود نباشد دیوار تحریم ها شکاف برخواهد داشت.

,

عضو هیئت رئیسه مجلس با اشاره به اینکه قرارداد ایران و چین و همچنین سفر رئیس جمهور به روسیه می تواند بر فضای مذاکرات وین اثرگذار باشد خاطرنشان کرد: در وین کفه ترازو به طرف خواسته های ایران سنگین تر خواهد بود.

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه