اخبار داغ

معاون استاندار مازندران:

مشکلات زیربنایی مازندران نگاه ملی می‌طلبد/ پروژه‌های حوزه راه و آب چندین سال پیشرفتی نداشته‌اند

مشکلات زیربنایی مازندران نگاه ملی می‌طلبد/ پروژه‌های حوزه راه و آب چندین سال پیشرفتی نداشته‌اند
رضا علیخانی با عنوان اینکه مشکلات زیربنایی این استان باید با نگاه ملی نگریسته شود، گفت: امیدواریم باتوجه ویژه وزارت راه و شهرسازی و با تخصیص اعتبارات لازم و بهنگام شاهد توسعه زیرساخت های این استان به ویژه راه های مواصلاتی و جاده های استان باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، رضا علیخانی عصر امروز در دیدار با نماینده مردم بابل در مجلس و عضو هیات رئیسه مجلس با اشاره به اینکه مردم مومن و غیور مازندران همواره در دفاع از انقلاب اسلامی و در صحنه هشت سال دفاع مقدم پیش قدم بودند، گفت: مازندران زیر پوشش سبز مغفول واقع شد و از مسئولین ملی می خواهیم پیرو منویات مقام معظم رهبری در این راستا؛ به فکر مشکلات مردم ولایتمدار و انقلابی استان باشند.
علیخانی با بیان اینکه این استان با ۴درصد از جمعیت کشور ۱۱درصد تردد در تراز ملی را به خود اختصاص داده است، افزود: راه های ارتباطی مازندران به دلیل گردشگر پذیر بودن و نزدیکی به پایتخت از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و از راه های بسیار پرتراکم محسوب می شود.
وی با عنوان اینکه مشکلات زیربنایی این استان باید با نگاه ملی نگریسته شود، اظهار داشت: امیدواریم باتوجه ویژه وزارت راه و شهرسازی و با تخصیص اعتبارات لازم و بهنگام شاهد توسعه زیرساخت های این استان به ویژه راه های مواصلاتی و جاده های استان باشیم.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار با اشاره به اینکه فاصله کم مراکز جمعیتی در این استان و تراکم شهرها نیز بر اهمیت راه های درون استانی افزوده است، گفت: با این همه ویژگی هنوز توجه خاصی به این راهها نشده است و زیرساخت های فعلی حتی برای مردم این استان نیز کافی و مناسب نیست.
علیخانی با عنوان اینکه بسیاری از پروژه ها خصوصا در حوزه راه های مواصلاتی و شبکه آب، از چندین سال قبل هیچ پیشرفتی نداشته و نتایج منفی حاصل از آن دامنگیر این استان شده است، افزود: ضرورت دارد؛ وزارت راه و شهرسازی با اهتمام ویژه و توجه خاص نسبت به اتمام باقیمانده این پروژه ها اقدام نماید تا شاهد حوادث تلخ و ناگوار در محورهای استان نباشیم.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه