اخبار داغ

گلایه شهروندان یاسوجی از ریختن زباله‌های خانگی در معابر عمومی+تصاویر

گلایه شهروندان یاسوجی از ریختن زباله‌های خانگی در معابر عمومی+تصاویر
بی‌توجهی شهروندان به بهداشت عمومی با ریختن زباله خانگی در مسیر ورودی شهر یاسوج به یک معضل اساسی برای شهر یاسوج تبدیل شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد این روزها در ورودی خود از سمت اصفهان در میان انبوهی از زباله های خانگی گرفتار شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,
یکی از شهروندان یاسوجی با ارسال تصاویری برای این پایگاه خبری از عدم توجه شهروندان به بهداشت عمومی در شرایط کرونایی گلایه کرد.
,

این شهروند یاسوجی با بیان اینکه ریختن زباله های خانگی در مسیر جاده اصلی شهر یاسوج باعث به وجود آمدن صحنه های زشتی در ورودی مرکز استان که لقب پایتخت طبیعت ایران را نیز یدک می کشد به وجود آورده است.

,

این شهروند هم استانی بیان داشت: این رفتارها که از برخی شهروندان رخ می دهد باعث می شود طبیعت دوستان شهر زیبای یاسوج را اندوهگین سازد و از سوی دیگر به یک معضل اساسی برای طبیعت منحصر به فرد اطراف شهر یاسوج  تبدیل شده است و زیبایی بصری این شهر از بین ببرد.

,

وی در پایان افزود: این رفتار در شرایطی که احتمال ورود سویه امیکرون ویروس کرونا در استان داغ است رعایت پروتکل های بهداشتی ضروری است.

,

گفتنی است این چندمین بار است که کنار پل هوایی جنب ساختمان اداری دانشگاه آزاد یاسوج بر روی جاده یاسوج-اصفهان با چنین صحنه‌های رو به رو هستیم که شاید یکی از دلایل اصلی آن نبود جایگاه ویژه زباله در این منطقه است و شهروندان مجبور به رهاسازی آن در یک نقطه می شوند.

,

 تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:

,  تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:,  تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه