اخبار داغ

معاون وزیر ارشاد:

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در بیش از ۷۰ درصد استان‌ها مشخص است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در بیش از ۷۰ درصد استان‌ها مشخص است
هاشمی گفت: بیش از ۷۰ درصد استان ها مدیرکل فرهنگ‌ و ارشاد اسلامی تعیین شده و در گام آخر در استدلال و گفتگو با استان ها هستیم تا جوان متدین و انقلابی را در این حوزه منصوب کنیم‌.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از گلستان ما؛ سیدمحمد هاشمی ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه مدیرکل و فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان اظهار کرد: گلستان نهمین استانی است که در آن مدیرکل فرهن‌گ و ارشاد اسلامی در دولت سیزدهم معارفه شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

معاون امور مجلس فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: تلاش کردیم آن چیزی که مقام معظم رهبری به آن تاکید داشتند و آن نیز دولت جوان انقلابی است را در فرهنگ و ارشاد اسلامی در دستور کار قرار دهیم.

,

هاشمی بیان کرد: در استان گلستان به یک عنصر جوان، متخصص که دارای ابتکار است اعتماد کردیم  و مسئولیت سترگ ارشاد را به وی سپردیم و مهمترین ویژگی این انتصاب این است که  وی از بدنه ارشاد است.

,

وی افزود: همراهی مسئولان استان در انتصاب مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی را باید قدر بدانیم و فرصتی برای رعیت است که از  این ظرفیت استفاده کنند.

,

این مقام مسئول متذکر شد: گاهی به دولت ایراد می گیرند که چرا تاخیر در انتصابات صورت گرفته ولی در مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی بیش از ۷۰ درصد استان ها مدیرکل فرهنگ‌ و ارشاد اسلامی تعیین شده و در گام آخر در استدلال و گفتگو با استان ها هستیم  تا جوانی را در این حوزه منصوب کنیم‌.

,

هاشمی بیان کرد: امروز برای ما یک امتیاز مثبت است که به یک جوان اعتماد کنیم و با همگرایی که در استان اتفاق افتاد توانستیم این مسئولیت را برعهده رعیت قرار دهیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه