اخبار داغ

فرمانده انتظامی سرخس خبر داد؛

کشف چند محموله قاچاق کالا و اموال سرقتی در سرخس+ تصاویر

کشف چند محموله قاچاق کالا و اموال سرقتی در سرخس+ تصاویر
علائی گفت: ماموران انتظامی شهرستان سرخس با تلاش شبانه‌‎روزی موفق به کشف چند محموله قاچاق کالا و اموال سرقتی در این شهرستان شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدمحمود علائی، فرمانده انتظامی سرخس در گفت‌وگو با صبح توس، در حاشیه بازدید اعضای شورای تامین این شهرستان از نمایشگاه کشفیات نیروی انتظامی اظهار کرد: با توجه به سرقت‌های اخیر در شهرستان سرخس از قبیل موتورسیکلت، لوله و سیم و کابل تیم‌های پلیس آگاهی به صورت شبانه‌روزی اقدام به فعالیت کردند و سرنخ‌هایی کشف شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

فرمانده انتظامی سرخس افزود: پس از چندین روز تلاش شبانه‌روزی پلیس آگاهی شهرستان موفق به کشف اقلام زیادی کالای سرقتی و قاچاق شد که امروز این اقلام مورد بازدید اعضای شورای تامین شهرستان قرار گرفت.

,

علائی بیان کرد: در حوزه مبارزه با قاچاق کالا هم اقدامات خوبی از سوی پلیس شهرستان انجام شده که با هماهنگی دادستان شهرستان، چندین تن کالای قاچاق توسط پلیس آگاهی کشف و ضبط شد.

,

وی تصریح کرد: در بحث برخورد با اراذل و اوباش نیز پلیس محکم پای کار امنیت مال و جان مردم ایستاده و به آن‌هایی که قصد اخلال در نظم عمومی را دارند، هشدار می‌دهیم که پلیس با قاطعیت با آن‌ها برخورد می‌کند؛ در این حوزه نیز مقادیر زیادی سلاح سرد از زورگیران و اراذل و اوباش کشف و ضبط و روانه زندان شدند.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

,

 

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه