اخبار داغ

با ریزش ۳۰ هزار واحدی؛

ادامه ریزش در بازار سهام؛ شاخص بورس کانال ۱.۳ میلیون واحد را از دست داد

ادامه ریزش در بازار سهام؛ شاخص بورس کانال ۱.۳ میلیون واحد را از دست داد
بازار سهام امروز هم قرمزپوش بود و شاخص کل بورس با ریزش ۳۰ هزار و ۵۳۶ واحدی و از دست دادن کانال ۱.۳ میلیون واحد به ارتفاع یک میلیون و ۲۷۵ هزار واحد رسید.
[

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بازار سهام هم امروز سه شنبه با ادامه روند نزولی خود، قرمز پوش شد به طوری که شاخص کل بورس با افت بیش از ۳۰ هزار واحد به کانال ۱.۲ میلیون واحد سقوط کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

معاملات روز جاری با گرایش منفی و کم حجم معاملات آغاز بکار کرد و علاوه بر شاخص بورسف شاخص هم وزن و شاخص فرابورس هم منفی شد.

,

معامله گران در بازار سهام ( بورس و فرابوس) بیش از ۴۲۸ هزار معامله انجام دادند که حاصل آن تغییر مالکیت بیش از ۷ میلیارد و ۳۵ میلیون سهم و اوراق مالی بود.

, معامله گران در بازار سهام ( بورس و فرابوس) بیش از ۴۲۸ هزار معامله انجام دادند که حاصل آن تغییر مالکیت بیش از ۷ میلیارد و ۳۵ میلیون سهم و اوراق مالی بود.,

ارزش کل معاملات بازار سهام به بیش از ۵۲۲۸ میلیارد تومان رسید. ارزش معاملات خرد سهام هم حدود ۲۷۳۵ میلیارد تومان بود و حقیقی‌ها بیش از ۷۰۷ میلیارد تومان پول از بازار خارج کردند.

,

شاخص کل بورس اوراق تهران در پایان معاملات روز جاری با ۳۰ هزار و ۵۳۶ واحد ریزش به ارتفاع یک میلیون و ۲۷۵ هزار و ۹۳۶ واحد رسید. شاخص هم وزن هم با ۸۰۵۱ واحد منفی عدد ۳۳۷ هزار و ۳۳ واحد را ثبت کرد.

, شاخص کل بورس اوراق تهران در پایان معاملات روز جاری با ۳۰ هزار و ۵۳۶ واحد ریزش به ارتفاع یک میلیون و ۲۷۵ هزار و ۹۳۶ واحد رسید. شاخص هم وزن هم با ۸۰۵۱ واحد منفی عدد ۳۳۷ هزار و ۳۳ واحد را ثبت کرد.,

معامله گران در بورس بیش از ۵ میلیارد و ۶۴۷ میلیون سهم و اوراق مالی را در ۲۹۸ هزار نوبت و به ارزش ۳۰۰۵ میلیارد تومان معامله کردند.

,

نمادهای فولاد مبارکه اصفهان، صنایع پتروشیمی خلیج فارس، معدنی و صنعتی گل گهر، ملی‌ صنایع‌ مس‌ ایران‌، معدنی و صنعتی چادرملو، سرمایه گذاری غدیر و پتروشیمی پردیس با بیشترین اثر منفی بیشترین نقش را در افت شاخص بورس داشتند.

,

شاخص کل فرابورس ایران امروز با ۲۲۰ واحد رشد به ارتفاع ۱۷ هزار و ۶۵۶ واحد رسید.

, شاخص کل فرابورس ایران امروز با ۲۲۰ واحد رشد به ارتفاع ۱۷ هزار و ۶۵۶ واحد رسید.,

معامله گران در فرابورس بیش از یک میلیارد و ۳۸۸ میلیون سهم و اوراق مالی را در قالب ۱۳۰ هزار معامله و به ارزش ۲۲۲۳ میلیارد تومان را دادوستد کردند.

,

نمادهای پتروشیمی زاگرس، فولاد هرمزگان جنوب، سنگ آهن گهرزمین، پتروشیمی تندگویان، پالایش نفت شیراز، سرمایه گذاری صبا تامین و گروه توسعه مالی مهر آیندگان بیشترین اثر منفی را بر شاخص فرابورس گذاشتند.

,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه