اخبار داغ

تجلیل از پیشکسوتان بانوان هندبال در حاشیه مسابقات

لیگ برتر هندبال بانوان| پیروزی بافق، کات، سپاهان و تاسیسات دریایی

لیگ برتر هندبال بانوان| پیروزی بافق، کات، سپاهان و تاسیسات دریایی
در ادامه لیگ برتر هندبال بانوان تیم های سنگ آهن بافق، کات شاهرود، سپاهان و تاسیسات دریایی به پیروزی رسیدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون هندبال، در چهارچوب رقابت‌های مرحله سوم دور رفت لیگ برتر هندبال بانوان امروز 4 بازی برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
در نخستین بازی امروز تیم‌های صنایع روشنایی یکتاافروز البرز و سنگ‌آهن بافق به میدان رفتند که در پایان بافق با نتیجه 32 بر 23 پیروز میدان شد. 
,
نتیجه نیمه نخست این دیدار نیز 13-18 به سود بافق به پایان رسید.
,
 
,
در دومین بازی امروز شهید شاملی کازرون به مصاف کات شاهرود رفت که در نهایت این دیدار را به شاگردان جوان خدیجه قانع در کات واگذار کرد. 
,
نیمه نخست این دیدار 9-12 به سود کات به پایان رسید. کات در نیمه دوم نیز اختلاف امتیازی خود را حفظ کرد و در نهایت توانست  29 بر 24 شهید شاملی را با شکست بدرقه کند.
,
 
,
در بازی سوم امروز سپاهان و شهرداری ملایر رودرروی هم قرار گرفتند که در پایان سپاهان توانست با برتری در این دیدار ۲ شکست‌ اخیر خود را جبران کند. 
,
سپاهان نیمه نخست این دیدار را با برتری 16 بر 12 به رختکن رفت و در نیمه دوم با حفظ بازی اختلاف خود را بیشتر و در نهایت این مسابقه را با پیروزی 19-27 به پایان رساند. 
,
 
,
در آخرین مسابقه امروز از مرحله سوم دور رفت لیگ برتر هندبال بانوان تاسیسات دریایی برابر آتریسا قرار گرفت و در نهایت با برتری سخت در این دیدار با صدرنشینی مرحله رفت را به پایان رساند. 
,
تاسیسات در این دیدار کار سختی برابر تیم قعرنشین جدول رده‌بندی داشت طوری که نیمه اول را تنها با 2 اختلاف امتیاز و نتیجه 8-10 به اتمام رساند. در نیمه دوم نیز بازیکنان تاسیسات به سختی اختلاف خود را حفظ کردند و در نهایت با برتری 18-21 به خانه رفتند. 
,
 
,
*تجلیل از پیشکسوتان بانوان هندبال در حاشیه لیگ
,
در جریان رقابتهای امروز لیگ برتر بانوان امروز (سه‌شنبه) و پیش از دیدار دو تیم شهید شاملی کازرون و کات شاهرود در لیگ برتر هندبال بانوان، از تعدادی از پیشکسوتان هندبال بانوان تجلیل شد. 
,
در این مراسم علیرضا پاکدل رئیس و افسانه دهقانی نایب رئیس بانوان فدراسیون هندبال با اهدای گل، لوح تقدیر و هدایا از پیشکسوتان هندبال بانوان ایران تجلیل کردند.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه