اخبار داغ

عملکرد یک ماهه وزارت راه و شهرسازی در ساخت مسکن/ فرآیند ساخت ۳۴۴۸ مسکن آغاز شد

عملکرد یک ماهه وزارت راه و شهرسازی در ساخت مسکن/ فرآیند ساخت ۳۴۴۸ مسکن آغاز شد
در یک ماه گذشته قرارداد تسهیلات ۳ هزار ۴۴۸ واحد مسکونی نهضت ملی با بانک مسکن منعقد و فرآیند ساخت این خانه‌ها شروع شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بر اساس اطلاعات مستند از خلاصه وضعیت پروژه‌های ساخت مسکن در قالب طرح اقدام ملی و نهضت ملی مسکن تا تاریخ ۲۵ دی ماه سال ۱۴۰۰، قرارداد تسهیلات برای ۲۹ هزار ۳۱۹ پروژه منعقد و ساخت این واحدهای مسکونی آغاز شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
این در حالی است که یک ماه پیش در تاریخ ۲۰ آذرماه سال ۱۴۰۰، تعداد ۲۵ هزار ۸۷۱ قرارداد تسهیلات منعقد شده بود. بر این اساس طی ۱ ماه گذشته قرار داد تسهیلات ۳ هزار ۴۴۸ واحد مسکونی در قالب نهضت ملی مسکن منعقد شده و فرآیند ساخت این خانه‌های آغاز شده است.
,
 
,
جزئیات ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن
, جزئیات ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن,
 
,
از مجموع قراردادهای منعقد شده تا تاریخ ۲۵ دی ماه سال ۱۴۰۰،فرآیند ساخت ۴ هزار ۲۶۶ واحد مسکونی توسط اداره کل راه و شهرسازی آغاز شده است، همچنین کلنگ ۴ هزار ۳۶۹ واحد مسکونی نیز توسط شرکت عمران شهرهای جدید  به زمین خورده و ۱۴ هزار ۵۱۰ واحد مسکونی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ساخته می‌شود.
,
 
,
علاوه بر این، روند ساخت ۵ هزار ۹۷۴ واحد مسکونی دیگر نیز در ستاد اجرایی فرمان امام پیگیری شده و ۲۰۰ واحد مسکونی دیگر نیز توسط سازمان همیاری‌های شهرداری تهران پیگیری می‌شود.
,
 
,
آخرین وضعیت پرداختی بانک مسکن به سازندگان نهضت ملی مسکن
, آخرین وضعیت پرداختی بانک مسکن به سازندگان نهضت ملی مسکن,
 
,
بر اساس آمار وضعیت مبالغ پرداختی به حساب سازنده از محل آورده متقاضی به ۶ هزار و ۷۴ میلیارد تومان می‌رسد، در حالی که بانک مسکن تا این تاریخ ۸۶۴ میلیارد تومان به حساب سازندگان پرداخت کرده است. در این راستا میزان پرداخت بانک مسکن از محل آورده مردم ۷ برابر پرداختی بانک از منابع خود در قالب تسهیلات است.
,
 
,
این در حالی است که یک ماه پیش میزان پرداختی به سازندگان از محل آورده مردمی معادل ۵ هزار ۱۹۶ میلیارد تومان بوده و همچنین بانک مسکن ۵۸۹ میلیارد تومان از سهم‌الشرکه خود را به حساب سازندگان پرداخت کرده بود.
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه