اخبار داغ

برگزاری جلسه شورای راهبردی و جلسه شورای آموزش فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی

برگزاری جلسه شورای راهبردی و جلسه شورای آموزش فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی
دومین جلسه شورای راهبردی فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی به ریاست مهرعلی باران چشمه برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی، دومین جلسه شورای راهبردی فدراسیون با حضور مهرعلی باران چشمه رییس فدراسیون، سیدحسن سبزواری نایب رییس، مسعود ملکی دبیرکل، علیرضا صفارزاده مشاور عالی، نوراله هدایتی مشاور عالی، غلامرضا خاکساری عضو شورای راهبردی، حبیبی عضو شورای راهبردی، حجت الاسلام و المسلمین داوود صفاری مسوول فرهنگی و سیدحمیدرضا ترابی دبیر کمیته راهبردی در دفتر فدراسیون برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در این جلسه چالش های اساسی ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد این چالش ها در جلسه آینده اولویت بندی شده و بر آن اساس در جهت رفع چالش ها اقدامات اساسی صورت گیرد.

,

نکته دیگر اینکه مقرر شد چالش ها بر اساس دو حوزه هیئت های استانها و زورخانه ها نیز در جلسات آینده با حضور نخبگان و صاحب نظران مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

,

 

,

*اولین جلسه شورای آموزش فدراسیون ورزشهای زورخانه ای برگزار شد

, *اولین جلسه شورای آموزش فدراسیون ورزشهای زورخانه ای برگزار شد,

اولین جلسه شورای آموزشی فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی با حضور مهرعلی باران چشمه، سرپرست فدراسیون برگزار شد. 

,

در این جلسه مهرعلی باران چشمه سرپرست فدراسیون، سیدحسن سبزواری نایب رییس فدراسیون، مسعود ملکی دبیرکل فدراسیون، غلامرضا خاکساری رییس کمیته مدرسین فدراسیون، سیدحمیدرضا ترابی، مسوول کمیته آموزش فدراسیون، محمدابراهیم امامی و مصطفی واحد عضو شورای آموزش حضور داشتند.

,

این جلسه در ادامه برگزاری 3 جلسه کمیسیون های آموزشی جداگانه با حضور کلیه اعضای انجمن های زورخانه ای، کشتی پهلوانی و مرشدی که در ماه گذشته در رابطه با  تهیه و تدوین سرفصل های تخصصی در دوره های آموزش فدراسیون بر اساس قوانین و چارچوب های آموزشی ابلاغ شده توسط وزارت ورزش و جوانان برگزار شده بود، تشکیل گردید که در آن درباره  پیش نویس این آیین نامه بحث و تبادل نظر شد.

,

بر همین اساس در این جلسه پس از بررسی های لازم در رابطه با پیش نویس این آیین نامه مقرر گردید تا با برگزاری یک نشست دیگر و نهایی اعضای کمیسیون در اولین فرصت جهت تصویب و عملیاتی کردن آن به هیئت رییسه فدراسیون ارائه گردد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه