اخبار داغ

نماینده کوهدشت و رومشکان مطرح کرد؛

حمایت از طرح جذب جوانان مستعد در آموزش‌وپرورش

حمایت از طرح جذب جوانان مستعد در آموزش‌وپرورش
حجت‌الاسلام مبلغی گفت: از طرح جذب جوانان مستعد در آموزش‌وپرورش حمایت می‌کنم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، حجت‌الاسلام محمدرضا مبلغی صبح امروز در جمع مربیان پیش‌دبستانی و نهضت سوادآموزی شهرستان‌های کوهدشت و رومشکان اظهارداشت: نقطه قوت کوهدشت و رومشکان، وجود جوانان خوب و مستعد آن است و در کنار این ظرفیت، مسئله بیکاری همین جوانان، مهم‌ترین نقطه‌ضعف به شمار می‌رود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی با اشاره به ظرفیت‌های دیگر این منطقه علاوه بر نیروی انسانی بااستعداد، به زمین‌های حاصلخیز کشاورزی، طبیعت زیبا و آب افزود: کارهای زیادی را در این حوزه می‌توان انجام داد و ظرفیت‌های مختلف کشاورزی و دام‌پروری در منطقه وجود دارد ولی زیرساخت مناسب فراهم نیست و یک اراده قوی می‌خواهد؛ باید از ظرفیت‌های کشوری برای رفع مشکلات در این منطقه استفاده کنیم.

,

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به رشادت رزمندگان و شهدای لرستانی در ایام دوران دفاع مقدس، عنوان کرد: مردم کوهدشت و رومشکان بر کشور ایران حق فراوان دارند؛ نقش رزمندگان این منطقه در دوران دفاع مقدس بسیار پررنگ و حائز اهمیت است.

,

وی با اشاره به‌ضرورت توجه به کیفیت آموزش در سطوح مختلف تحصیلی، تصریح کرد: در مجلس از طرحی که تعداد قابل‌توجهی از جوانان مستعد ما را جذب آموزش‌وپرورش کند استقبال خواهیم کرد.

,

گفتنی است در این مراسم جمعی از معلمان دارای سوابق تحصیلی کوهدشت و رومشکان درزمینهٔ جذب در آموزش‌وپرورش بر اساس سوابق تدریس و تأیید طرحی در این راستا در مجلس مطالبه خود را ارائه دادند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه