اخبار داغ

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان خبر داد؛

همت والای جهادگران بسیجی در سیل هرمزگان/ از بازگشایی راه مواصلاتی ۳۰ روستا تا همکاری در تخلیه اضطراری

همت والای جهادگران بسیجی در سیل هرمزگان/ از بازگشایی راه مواصلاتی ۳۰ روستا تا همکاری در تخلیه اضطراری
باوقار با اشاره به بازگشایی راه بیش از ۳۰ روستا توسط جهادگران بسیجی گفت: بیش از ۶ دستگاه لودر، بیل مکانیکی و….برای بازگشایی راه‌ها در مناطق سیل‌زده مستقر شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یاسین باوقار، مسئول بسیج سازندگی هرمزگان صبح امروز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار هرمز با اشاره به بارندگی های اخیر استان اظهارکرد: بارندگی های سیل آسایی در شهرستان های میناب و رودان به وقوع پیوست.
مسئول بسیج سازندگی هرمزگان تصریح کرد: از همان ابتدای بارندگی های سیل آسای دو هفته گذشته جهادگران در شهرستان های رودان و میناب مستقر شدند و در شهرستان میناب به وسیله جهادگران بسیجی و همکاری شهرداری رها سازی آب های روان و شست و شوی معابر صورت گرفت.
باوقار افزود: در شهرستان رودان نیز بخش جغیین و رودخانه و شهر رودان بر عهده سپاه امام سجاد(ع) بود که جهادگران بسیجی همکاری بسیار خوبی با فرماندار و سایر دستگاه های اجرایی داشتند و اسکان وقت موقت در ۹ نقطه رودان و ایجاد سیل بند در بستر رودخانه ها ساخته شد.
وی با اشاره به بازگشایی راه بیش از ۳۰ روستا توسط جهادگران بسیجی عنوان کرد: بیش از ۶ دستگاه لودر، بیل مکانیکی و….برای بازگشایی راه ها در مناطق سیل زده مستقر شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,
,
,
,

رییس سازمان بسیج سازندگی خاطر نشان کرد: تا پایان بحران سیل و برگشت زندگی مردم به حالت عادی گروه های جهادی در منطقه برای خدمات رسانی حضور دارند.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه