اخبار داغ

مدیر عامل شرکت گاز استان سمنان:

۷پروژه گازرسانی روستایی در دهه فجر افتتاح می‌‌شود

۷پروژه گازرسانی روستایی در دهه فجر افتتاح می‌‌شود
علیرضا اعوانی گفت: همزمان با چهل و سومین سالگرد انقلاب اسلامی ایران ۷ پروژه گاز رسانی روستایی در استان سمنان افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا اعوانی مدیر عامل شرکت گاز استان سمنان در گفتگو با خبرنگار مرآت از افزایش ۶ درصدی مصرف گاز در پاییز سال جاری به نسبت مدت مشابه سال قبل خبرداد و گفت: امسال با توجه به ورود سرمای زودرس از اوایل آبان ماه  این افزایش مصرف را شاهد بوده ایم و این روند افزایش مصرف تا پایان فصل سرد سال ادامه خواهد یافت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

مدیر عامل شرکت گاز استان سمنان در ادامه با اشاره به اینکه خط قرمز ما  مصارف خانگی است و به هیچ عنوان قطع یا افت فشار را برای این بخش نخواهیم داشت، افزود: میزان مصرف طی روزهای سرد امسال حدود ۷.۵ تا ۸ میلیون متر مکعب در روز  پیش بینی می شود و در صورت عدم صرفه جویی احتمال اعمال محدودیت در بخش های صنعتی افزایش پیدا خواهد کرد.

,

این مقام مسئول با بیان اینکه  پروژه گازرسانی به دو محور چاشم و خطیرکوه و سه روستا در شهرستان سرخه مصوب شده است، گفت:حدود ۹۵ روستا در سطح استان سمنان به دلیل بعد مسافت و هزینه بالای سرانه هر حانوار امکان گاز رسانی ندارند که امیدوار هستیم این مهم با افزایش سرانه محقق شود.

,

اعوانی همچنین تصریح کرد که بر اساس اعتبارات در نظر گرفته شده پروژه گاز رسانی به هفت روستا در حوزه گرمسار و شاهرود و سرخه در دهه فجر انجام خواهد گرفت.

,

وی با اشاره به اینکه مصرف گاز مشترکان شرکت گاز استان سمنان درپاییز امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش۶ درصدی داشته و به حدود ۷ میلیون متر مکعب رسیده است، بیان کرد: اگرچه، با وجود افزایش مصرف، مشکلی برای تأمین گاز در بخش خانگی و تجاری در فصل سرد وجود ندارد و شبکه گاز در استان پایدار است، اما توصیه می‌شود شهروندان با مصرف بهینه در مصرف این حامل انرژی، در پایداری شبکه گاز در سراسر کشور و همچنین تامین گاز بخش نیروگاهی و صنعتی همراهی کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه