اخبار داغ

رئیس اتحادیه نانوایان زنجان:

مشکل تردد سبب تاخیر در آغاز فعالیت نانوایی‌ها شده بود/ فعالیت دوشیفته ۵۰ واحد نانوایی از امروز در زنجان

مشکل تردد سبب تاخیر در آغاز فعالیت نانوایی‌ها شده بود/ فعالیت دوشیفته ۵۰ واحد نانوایی از امروز در زنجان
رئیس اتحادیه نانوایان زنجان گفت: تعدادی از نانوایی‌ها به دلیل مشکل در تردد طی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه (۲۷ و ۲۸ دی) با کمی تاخیر به محل کار خود رسیده بودند و به همین دلیل، پخت نان نیز با کمی تاخیر آغاز شده بود و هیچکدام از نانوایی‌ها در این مدت تعطیل نبودند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی بیات در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به بارش برف سنگین طی روزهای گذشته اظهار داشت: بارش غیرمترقبه برف سنگین سبب سختی عبور و مرور و تردد در سطح شهر شده بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه سختی تردد سبب تعطیلی مدارس و حتی تاخیر در آغاز به کار ادارات نیز شده بود، خاطرنشان کرد: تعدادی از نانوایان نیز به دلیل مشکل در تردد، مقداری با تاخیر به محل کار خود رسیده بودند چرا که مسیر منزل تا محل نانوایی آن‌ها طولانی بوده و تردد نیز به دلیل بارش برف به سختی انجام می‌شد.

,

بیات افزود: به همین دلیل، تعدادی از نانوایی‌ها در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه (27 و 28 دی) کمی با تاخیر به محل کار خود آمده بودند و پخت نانوایی‌ها با تاخیر آغاز شده بود.

,

رئیس اتحادیه نانوایان زنجان با تاکید بر اینکه هیچکدام از نانوایی‌ها طی روزهای گذشته به‌صورت خودسر، تعطیل نکرده بودند، گفت: پخت نان طی 2 روز گذشته طبق روال عادی در جریان بود و فقط بارش برف سبب تاخیر در شروع به کار تعدادی از نانوایی‌ها شده بود.

,

وی با بیان اینکه هیچ مشکلی در تامین نان مورد نیاز مردم وجود ندارد، اظهار داشت: سامانه خرید آرد نیز طی روزهای اخیر به‌صورت سراسری، یکپارچه‌سازی و به‌روزرسانی می‌شد که این امر سبب مشکل در ثبت خرید آرد شده بود و شاید مزید بر علت باشد اما هیچکدام از نانوایی‌ها تعطیل نکرده‌اند و مشکلی در تامین نان مورد نیاز مردم وجود ندارد.

,

بیات خاطرنشان کرد: به دلیل برودت هوا و جهت سهولت در دسترسی شهروندان به نان مورد نیاز از امروز (چهارشنبه 29 دی) 50 واحد نانوایی به مدت 4 روز به‌صورت دوشیفته، اقدام به پخت نان خواهند کرد.

,

وی با بیان اینکه آرد مازاد بر مصرف این واحدها تامین شده است، افزود: حتی آرد مورد نیاز نانوایی‌های شهرستان‌ها نیز دیروز ارسال شد و هیچ مشکلی در تامین آرد نانوایی‌ها و نان مورد نیاز مردم وجود ندارد.

,

رئیس اتحادیه نانوایان زنجان با بیان اینکه شرایط امروز متفاوت از شرایط عادی است، گفت: همانطور که مدارس تعطیل شده و ادارات نیز با 2 ساعت تاخیر فعالیت خود را آعاز کردند، طبیعی است که تعدادی از نانوایی‌ها نیز به دلیل تاخیر در رسیدن به مقصد، فعالیت خود را با تاخیر آغاز کرده باشند.

,

وی تصریح کرد: این مشکل حل شده و از امروز به روال عادی برمی‌گردد و مشکلی در زمینه خرید نان وجود ندارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه