اخبار داغ

بدمینتون، اسکواش، تنیس و ترای‌اتلون برنامه های خود را برای حضور در هانگژو ارائه دادند

فخری: درباره والیبال هیچ ابهامی وجود نداشته/ علاقه‌مند به ادامه این روند در بحث کشتی نیستیم

فخری: درباره والیبال هیچ ابهامی وجود نداشته/ علاقه‌مند به ادامه این روند در بحث کشتی نیستیم
رئیس مرکز نظارت بر تیمهای ملی گفت: در در بحث کشتی این چند مدت اتفاقاتی متاسفانه رخ داده. منتظر هستیم بعدا چه اتفاقی خواهد افتاد اما علاقه‌مند به این روند نیستیم.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پیمان فخری رئیس مرکز نظارت بر تیمهای ملی و سرپرست کاروان ایران در بازیهای آسیایی درباره نشست ستاد عالی اظهار داشت: جلسه آتی ستاد عالی بازی‌ها درباره مابقی رشته های دارای امکان حضور در هانگژو بررسی خواهد شد. کارشناسی‌ها انجام خواهد شد و سپس فدراسیون‌ها باید از برنامه‌های بازی‌ها دفاع کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: در این مرحله رشته‌هایی که برای ارائه برنامه انتخاب شدند؛ بدمینتون، اسکواش، تنیس و ترای‌اتلون هستند. درباره ماده‌ها، جنسیت و اوزان در جلسات بعدی تصمیم می‌گیریم. ستاد عالی از زمان حضور وزیر ورزش و جوانان روند بهتری یافته و امیدواریم این شرایط رو به بهبودی باشد.

,

وی درباره انتخابات کمیته ملی المپیک گفت: انتخابات کمیته ملی المپیک در حیطه وظایف هیات اجرایی هست و باید در این حوزه بررسی شود.

,

فخری درباره مباحث پیش آمده در کشتی و اینکه گفته بود تیم اصلی کشتی به بازیهای آسیایی اعزام می شود، تاکید کرد: صحبتی که درباره اعزام کشتی داشتم، براساس مذاکراتم با آقای دبیر بوده اما در این چند مدت اتفاقاتی متاسفانه رخ داده. منتظر هستیم بعدا چه اتفاقی خواهد افتاد. علاقه‌مند به این روند نیستیم و در این باره هیچ واکنشی نداشتیم. مصاحبه آقای دبیر به آن منوال بوده و امیدوارم برطرف شود. برنامه و اصول‌هایی هست اما آقای دبیر گفتند پس از ۱۸ اسفند برنامه‌ها را اعلام می‌کنند. درباره والیبال هیچ ابهامی وجود نداشته.

,

سرمربی سابق تیم ملی شمشیربازی درباره نتایج تیم ملی سابر در جام جهانی گرجستان گفت: یک مرحله آزمونی را بچه‌های سابر طی می‌کنند، رفته رفته بهتر خواهند شد و نقطه اتکا در بحث انفرادی به من باید از بین برود. افتخار بزرگی بوده که تیمی پنجم جهان شویم اما بحث انفرادی اهمیت زیادی دارد.

,

انتهای پیام/

,


 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه