اخبار داغ

با پیگیری های رسانه ای صورت گرفت؛

اختصاص ۶۰۰ میلیارد تومان برای اجرای سد چناره در ایلام

اختصاص ۶۰۰ میلیارد تومان برای اجرای سد چناره در ایلام
نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی از اختصاص 600 میلیارد تومان برای اجرای سد چناره در چرداول خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایلام بیدار ، سد چناره یکی از مطالبات مهم مردم چرداول است که در سفر ریاست جمهوری اجرای آن مورد تاکید قرار گرفت .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار,

سد چناره که سال ها فقط اسم آن شنیده می شد مورد پیگیری پایگاه خبری ایلام بیدار قرار گرفت تا جایی که سال گذشته خبر برنامه ریزی ها برای احداث آن از این رسانه خبری منتشر شد و اکنون نماینده مردم  ایلام در مجلس شورای اسلامی از اختصاص  600 میلیارد تومان برای اجرای سد چناره در چرداول خبرداد.

,

“سارا فلاحی”، نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی  در گفت و گو با خبرنگار ایلام بیدار  از پیگیری تأمین اعتبار سد چناره خبر داد و اظهار کرد: سدچناره یکی از مطالبات مهم مردم شهرستان چرداول به خاطر تامبن آب ، کشاورزی و … است.

,

وی عنوان کرد: با تاکیدات وزیر اقتصاد مبنی بر به سرانجام رساندن پروژه سد چناره، چند جلسه‌ در وزارت اقتصاد با حضو معاون پارلمانی وزارت اقتصاد، نمایندگان بانک های سینا، ملت، سپه، ملی و تجارت برای تأمین اعتبار سد چناره برگزار شده است.

,

وی گفت: مرحله اول تأمین اعتبار سد چناره به شکل امیدوار کننده ای در حال انجام است.

,

نماینده مردم ایلام عنوان کرد: از ۶۰۰ میلیارد تومان این مرحله دو بانک عامل هر کدام مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان را تقبل کردند و طبق اعلام معاون پارلمانی وزارت اقتصاد، تا هفته آینده بانک عامل دیگری برای تأمین ۲۰۰ میلیارد تومان باقیمانده مشخص خواهد شد و به این ترتیب فاز اول تأمین اعتبار یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومانی سد چناره تکمیل خواهد شد و ۶۰۰ میلیارد دوم نیز در سال ۱۴۰۱ تامین خواهد شد.

,

وی افزود: مقرر شده که تامین اعتبار سد چناره در دو مرحله ۶۰۰ میلیارد تومانی توسط بانک‌های عامل صورت بگیرد.

,

 

,

انتهای پیام/ر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه