اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

اقدامات ستاد اجرایی فرمان امام(ره) به مردم اطلاع‌رسانی شود

اقدامات ستاد اجرایی فرمان امام(ره) به مردم اطلاع‌رسانی شود
آیت الله عبادی گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) اقدامات زیاد و با کیفیتی در حوزه‌های مختلف انجام می‌دهد که باید اطلاع‌رسانی لازم در این زمینه انجام شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، آیت الله سید علیرضا عبادی امروز چهارشنبه در دیدار معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) اظهار کرد: خوشنودی را باید به مردم هدیه داد وگرنه مردم دروغ‌ها را باور می‌کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان,

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: دشمنان در فضای مجازی و حقیقی پروایی از دروغ پراکنی ندارد پس شما حقیقت‌ها را به مردم بگویید تا مردم دروغ‌ها را باور نکنند.

,

امام جمعه بیرجند ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهید نواب صفوی و جمعی از فداییان اسلام افزود: کارهای خیری که انجام می‌شود یا مبارزه با باطل در تداوم راه این شهداست.

,

وی خطاب به معاون ستاد اجرایی فرمان امام با اشاره به اینکه دیدار و سخنان شما خوشحال کننده بود گفت: بنیاد برکت سوابق پرخدمت و با کیفیتی دارد.

,

آیت الله عبادی افزود: آنچه که با مطالعات جدید و کارشناسی شده تعقیب می‌شود و از نوع بکارگیری‌ها و ساخت و سازهایی بوده که در اولویت است به ویژه اشتغال که فرمودید اگر اشتغال به معنای صحیح انجام شود مسئله فرزندآوری هم همراه آن محقق می‌شود.

,

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری بارها نسبت به مساله فرزندآوری فرمایشات حساسی فرمودند و نظر کارشناسان هم هست ادامه داد: فرزندآوری علل و اسباب مختلفی دارد، بعضی مربوط به امور معیشتی، فرهنگ و اعتقادات و بعضی مربوط به امور تبلیغاتی و تحت تاثیر برنامه‌های بیگانه قرار می‌گیرد.

,

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه از برخی مسایل فرزندآوری می‌توان به عنوان جریان نفوذی یاد کرد اظهار داشت: از برخی رسانه‌ها اعلام می‌شود روزی در ایران هزار سقط جنین انجام می‌شود که این خیلی عجیب است.

,

وی ادامه داد: این همه تشکیلات برای کنترل بیماری کرونا بکارگیری شد که کار خوبی هم بود دست دولت درد نکند که تلفات را از روزی بیش از ۷۰۰ نفر به ۱۷ نفر رسید اما روزی هزار سقط جنین قتل عام است و چطور هیچ حساسیتی در این زمینه نیست.

,

آیت الله عبادی تصریح کرد: چرا این موضوع در کشور کنترل نمی‌شود، حتی گزارشاتی از مردم می‌رسد که وقتی زن بارداری برای انجام آزمایش‌های ژنتیکی و سونوگرافی مراجعه می‌کند آنها را برای سقط جنین تشویق و حتی تهدید می‌کنند.

,

وی اظهار داشت: برخی تحت تاثیر قرار می‌گیرند و برخی صاحب اراده هستند و نسبت به نگهداری فرزند خود اقدام می‌کنند که فرزندانی سالم و باهوش به دنیا می‌آورند.

,

امام جمعه بیرجند تاکید کرد: پیداست تشکیلاتی در این زمینه در آستین من و شما کار می‌کنند، چرا به این موضوع توجه نمی‌شود، حتی یک جنگ یا بیماری کرونا همچنین تلفاتی ندارد.

,

وی با اشاره به حمایت‌های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) برای تشویق فرزندآوری در جامعه عنوان کرد: در این مساله مردمی که ایمان و اراده دارند تحت تبلیغ بیگانه و دوست نادان قرار نمی‌گیرند.

,

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبیبیان کرد: برخی صاحب یک فرزند لوس، بی‌مزه، بیکار و بی‌عار هستند که کاش نداشته باشند چون نه خودشان راضی بوده و نه جامعه آنها را می‌خواهد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه