اخبار داغ

سرپرست هیات کشتی استان خوزستان خبر داد

درخواست اهواز برای میزبانی رقابت های کشتی فرنگی جام تختی/ یک میلیارد و سیصد میلیون هزینه برگزاری مسابقات

درخواست اهواز برای میزبانی رقابت های کشتی فرنگی جام تختی/ یک میلیارد و سیصد میلیون هزینه برگزاری مسابقات
سرپرست هئیت کشتی استان خوزستان گفت: خواستار میزبانی رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی از فدراسیون کشتی هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، رمضان جمال پور سرپرست هئیت کشتی استان خوزستان درباره میزبانی جام تختی اظهار داشت: روز گذشته جلسه ای با دبیر رئیس فدراسیون و همچنین مهربان دبیر فدراسیون در خصوص درخواست میزبانی برای مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام تختی و برگزاری آن در شهر اهواز داشتیم که مقرر شد این مسابقات را در شهر اهواز و احتمالا در یکی از دو سالن سازمان آب و برق و یا سالن شرکت نفت در روز های 8 تا 10 اسفند ماه برگزار کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: به دنبال آن هستیم که بهترین سالن را انتخاب کنیم ولی شرایط سالن سازمان آب و برق به دلیل داشتن سالن گرم و رستوران و هتل بهتر است و امکانات مناسب تری دارد و به دلیل اینکه 150 تا 200 کشتی گیر به اضافه تیم های خارجی در این مسابقات حضور خواهند داشت باید میزبانی خوبی داشته باشیم.

,

جمال پور درخصوص هزینه ها و نحوه تامین آن گفت: برای اسکان ورزشکاران هتل مجموعه آب و برق را در نظر گرفته ایم و با چند هتل دیگر هم صحبت کرده ایم. هزینه های برآورد شده تقریبا یک میلیارد و سیصد میلیون تومان است که هزینه اسکان، غذا، ترانسفر، استیج و عوامل اجرایی به این مقدار خواهد رسید.

,

وی ادامه داد: برای تامین هزینه ها هم با اسپانسرها صحبت کرده ایم و از هیات کشتی و فدراسیون کشتی هم کمک خواهیم گرفت.

,

سرپرست هیات کشتی استان خوزستان گفت: شرایط آب و هوایی اسفند ماه خوزستان مناسب است و قطعا شور و نشاط خاصی با برگزاری این مسابقات در بین جوانان و نوجوانان ایجاد خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه