اخبار داغ

کارشناس مسائل فرهنگی مطرح کرد:

فقرِ برنامه هایِ فرهنگیِ حوزه خانواده در البرز مشهود است

فقرِ برنامه هایِ فرهنگیِ حوزه خانواده در البرز مشهود است
شکرالله باقری گفت: فقر برنامه های فرهنگیِ حوزه خانواده در البرز مشهود است و مسئولین امر باید برای این مهم برنامه ریزی بلندمدت و متداوم داشته باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کارشناس مسائل فرهنگی در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: با توجه به هجمه تبلیغاتی که علیه دین از ناحیه دشمن صورت گرفته و از همه مهم‌تر اینکه امکانات گسترده‌ای که در اختیار استکبار جهانی است زمینه نفوذ آنها را در جوامع مختلف فراهم شده، این وظیفه متولیان فرهنگی است که بیش از پیش به این مسئله توجه داشته باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
شکرالله باقری ادامه داد: برای مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمن، توجه صرف فایده نداشته بلکه باید با کار عملی در این زمینه تلاش کرد.
,
 
,
وی افزود: مهمترین راه مقابله با تهاجم دشمن، مقابله فرهنگی است و اولین اقدام برای این مهم بالا بردن سطح آگاهی خانواده هاست زیرا این نهاد اجتماعی در مرحله نخست نفوذ قرار دارد.
,
 
,
این کارشناس تصریح کرد: خانواده ها در آیندهِ فرزندان نقش بسیار مهم و اساسی دارند و توجه به دین و برنامه ریزی روی مادر به عنوان ستون اصلی خانه باید مورد توجه قرار گیرد.
,
 
,
باقری گفت: باید با کارهای فرهنگی فاخر خانواده ها را در جریان تهاجم فرهنگی دشمن از طریق ابزارهای نوین قرار داد.
,
 
,
وی ادامه داد: فضای مجازی جزء واقعی زندگی جوامع شده است اما وقتی مادر از آسیب های این فضا برای تربیت فرزندان مطلع باشد، حضور کودکان در فضای آنلاین را محدود و کنترل هوشمندانه می کند.
,
 
,
این کارشناس افزود: بازی های گروهی، حلقه مفقوده سرگرمی های عصر دیجیتال شده است و باید والدین ساعاتی از هفته را برای این مهم برنامه ریزی کنند.
,
 
,
باقری تاکید کرد: فضای مجازی افراد را به سمت فردگرایی سوق داده است و اگر این مدیریت نشود، در آینده این فرزندان برای حضور در اجتماع و کارهای گروهی دچار مشکل می شوند.
,
 
,
وی بیان کرد: فقر برنامه های فرهنگیِ حوزه خانواده در البرز مشهود است و مسئولین امر باید برای این مهم برنامه ریزی بلندمدت و متداوم داشته باشند.
,
 
,
این کارشناس گفت: برنامه های گروهی، شاد و مفید که خانواده ها بتوانند در ساعاتی از هفته را برای گذراندن اوقات فراغت از آن استفاده کنند.
,
 
,
باقری ادامه داد: همایش های خانوادگی استان به سخنرانی ختم شده است و این نوع برنامه ها در عصر دیجیتال پاسخگو نیست.
,
 
,
وی افزود: برنامه هایی مثل معرفی بازی های گروهی اقوام مختلف استان باید در دستور کار متولیان فرهنگی قرار گیرد.
,
 
,
این کارشناس تصریح کرد: برگزاری همایش بازی های رایانه ای ایرانی به صورت گروهی و خانوادگی می تواند یک سرگرمی سالم و مفید باشد.
,
 
,
باقری در خاتمه خاطرنشان کرد: باید کارگروه هایی در دستگاه های فرهنگی البرز برای بازی و سرگرمی تشکیل شود تا برنامه هایی گروهی، شاد، با کیفت و بروز خانوادگی طراحی و اجرایی کنند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه