اخبار داغ

برای هر مسابقه برنامه خاصی داریم

شهبازی: هر سه بازی برای ما حکم فینال را دارد/ فوتبال زنان در دفاع و حمله دیگر مانند گذشته نیست

شهبازی: هر سه بازی برای ما حکم فینال را دارد/ فوتبال زنان در دفاع و حمله دیگر مانند گذشته نیست
مربی تیم ملی فوتبال بانوان گفت: مسیر مناسبی پیش روی فوتبال بانوان ایران باز شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، سمیه شهبازی مربی تیم ملی فوتبال بانوان درباره وضعیت عملکرد بازیکنان اظهار داشت: با توجه به تمریناتی که در این دو روز انجام دادیم، خوشبختانه از لحاظ روحی بازیکنان نشان دادند که به آمادگی نسبی رسیده اند و می خواهند در هر بازی با امتیاز از زمین مسابقه بیرون بیایند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,


مربی تیم ملی بانوان اضافه کرد: بعد از صعود به جام ملت های آسیا، اردوهای آماده سازی تیم را بطور مستمر در حین برگزاری رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان برگزار کردیم. در آخرین اردوی آماده سازی که به مدت 10 روز در کیش برگزار شد، به مرور تمرینات تاکتیکی و تکنیکی پرداختیم، تا بچه ها به هماهنگی های لازم برسند. باید بگویم روحیه و انگیزه بچه ها بعد از صعود به جام ملت ها خیلی خوب است و بعد از مشخص شدن گروه بندی این مسابقات بازیکنان یکدل و مصمم تر شدند.

,
,

وی در ادامه درباره بازی برابر هند گفت: نخستین بازی ما در این مسابقات برابر هند است که از شرایط میزبانی استفاده می کند و پیش از آغاز رقابت ها یک تورنمنت خیلی خوب را پشت سر گذاشته. شناخت کاملی از این تیم داریم. فیلم بازی آنها را دیدیم و برای بازیکنان آنالیز کردیم. با توجه به اینکه برابر میزبان بازی می کنیم و مطمئنا این تیم هم برای پیروزی به میدان خواهد آمد، اگر بچه ها تمام نکاتی را که در تمرینات انجام داده اند، در زمین مسابقه به اجرا بگذارند، می توانیم امتیاز بازی را بدست بیاوریم.

,

مربی تیم ملی اضافه کرد: برای هر مسابقه برنامه خاصی داریم. دیدار دوم ما برابر چین است. روی کاغذ سخت ترین بازی ما مقابل این تیم است. هرچند معتقدم هر سه بازی برای ما حکم فینال را دارد. تیم ملی فوتبال بانوان چندین بار برابر چین تایپه به میدان رفته که متاسفانه همیشه بازی برابر این تیم را واگذار کرده است.  ولی خوب ما چون هدف مان صعود از گروه است برای هر سه بازی با صددرصد توان مان به میدان می رویم که انشاءالله بتوانیم از گروه خود صعود کنیم و باعث سربلندی کشورمان بشویم.

,

شهبازی در پایان خاطر نشان کرد: به نظرم مسیر مناسبی پیش روی فوتبال بانوان ایران باز شده است. هدف اصلی این است که فوتبال بانوان برنامه داشته باشد که خوشبختانه این اتفاق افتاده، صرفنظر از نتیجه ها ما در دفاع و حمله دیگر مانند گذشته نیستیم و با برنامه همه کار‌ها را انجام می‌دهیم.
انتهای پیام/

 

,
,
,
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه