اخبار داغ

با رشد ۳۵۳۹ واحد؛

شاخص بالاخره بورس مثبت شد/ خروج ۲۴۲ میلیارد تومان پول توسط حقیقی‌ها از بازار سهام

شاخص بالاخره بورس مثبت شد/ خروج ۲۴۲ میلیارد تومان پول توسط حقیقی‌ها از بازار سهام
شاخص کل بورس در پایان معاملات آخرین روز کاری هفته مثبت شد و با ۳۵۳۹ واحد رشد در ارتفاع یک میلیون و ۲۷۹ هزار واحد ایستاد.
[

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بازار سهام امروز چهارشنبه و در آخرین روز کاری هفته، معاملات خود را با تعادل میان خریداران و فروشندگان با گرایش منفی آغاز بکار کرد و شاخص منفی شد؛ در ادامه با بهبود تقاضا شاخص کل بورس به سمت مثبت تغییر جهت داد و سبز رنگ شد اما شاخص هم وزن و فرابورس منفی ماندند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

معامله گران در بازار سهام ( بورس و فرابوس) بیش از ۴۴۷ هزار معامله انجام دادند و مالکیت بیش از ۵ میلیارد و ۴۲ میلیون سهم و اوراق مالی را دست به دست کردند.

, معامله گران در بازار سهام ( بورس و فرابوس) بیش از ۴۴۷ هزار معامله انجام دادند و مالکیت بیش از ۵ میلیارد و ۴۲ میلیون سهم و اوراق مالی را دست به دست کردند.,

ارزش کل معاملات بازار سهام به بیش از ۶۲۷۵ میلیارد تومان رسید. ارزش معاملات خرد سهام هم حدود ۲۴۷۳ میلیارد تومان بود و حقیقی‌ها بیش از ۲۴۲ میلیارد تومان پول از بازار خارج کردند.

,

شاخص کل بورس اوراق تهران در پایان معاملات روز جاری با ۳۵۳۹ واحد مثبت در ارتفاع یک میلیون و ۲۷۹ هزار و ۵۰۵ واحد قرار گرفت اما شاخص هم وزن منفی بود و با ۱۳۸۵ واحد افت به ۳۳۵ هزار و ۶۴۳ واحد را رسید.

, شاخص کل بورس اوراق تهران در پایان معاملات روز جاری با ۳۵۳۹ واحد مثبت در ارتفاع یک میلیون و ۲۷۹ هزار و ۵۰۵ واحد قرار گرفت اما شاخص هم وزن منفی بود و با ۱۳۸۵ واحد افت به ۳۳۵ هزار و ۶۴۳ واحد را رسید.,

معامله گران در بورس بیش از ۴ میلیارد و ۵۶۳ میلیون سهم و اوراق مالی را با انجام ۳۰۵ هزار معامله دادوستد کردند که ارزش آن بالغ بر ۲۹۹۸ میلیارد تومان شد.

,

نمادهای پالایش نفت بندرعباس، پالایش نفت اصفهان، معدنی و صنعتی گل گهر، معدن و صنعتی چادرملو، پالایش نفت تهران و پتروشیمی نوری بیشترین مثبت را بر شاخص بورس گذاشتند.

,

شاخص کل فرابورس ایران در روز جاری با ۱۲ واحد کاهش به ۱۷ هزار و ۶۴۲ واحد رسید.

, شاخص کل فرابورس ایران در روز جاری با ۱۲ واحد کاهش به ۱۷ هزار و ۶۴۲ واحد رسید.,

معامله گران در فرابورس بیش از یک میلیارد و ۴۷۹ میلیون سهم و اوراق مالی را در قالب ۱۴۲ هزار معامله و به ارزش ۳۲۷۷ میلیارد تومان را دادوستد کردند.

,

نمادهای شرکت آهن و فولاد ارفع ، سنگ آهن گهرزمین، پتروشیمی زاگرس و بیمه پاسارگاد با بیشترین اثر منفی در افت شاخص فرابورس بیشترین نقش را داشتند و در مقابل نمادهای پالایش نفت لاوان، صنعتی مینو و تولیدات پتروشیمی قائد بصیر با بیشترین اثر منفی مانع ریزش بیشتر شاخص شدند.

,
 
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه