اخبار داغ

هینن برای سرمربیگری نمی‌آید؛

داورزنی: برنامه‌ای برای ریاست کمیته ملی المپیک ندارم/ امکان از دست رفتن میزبانی ارومیه وجود دارد

داورزنی: برنامه‌ای برای ریاست کمیته ملی المپیک ندارم/ امکان از دست رفتن میزبانی ارومیه وجود دارد
رئیس فدراسیون والیبال گفت: از وزیر ورزش درخواست کردم امکان اعزام تیم‌های والیبال، هندبال و بسکتبال زنان به بازی‌های آسیایی فراهم شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا داورزنی در مورد بدهی شهرداری ارومیه و تعیین تکلیف وضعیت میزبانی این شهر در مسابقات باشگاه‌های مردان آسیا گفت: باشگاه شهرداری ارومیه مبلغی را به چند بازیکن و یک مربی‌شان بدهکار هستند، نامه‌ای را خدمت دوستان نوشته بودیم که باید تعیین تکلیف کنند چون بر اساس نامه‌ای که فدراسیون جهانی به ما اعلام کرده از آنجایی که این باشگاه درخواست میزبانی مسابقات باشگاه‌های آسیا کرده بود، بدهی‌اش را باید تعیین تکلیف کند تا پنجره‌اش باز شود.  

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

او در ادامه گفت: در حال حاضر از میزبانی محروم است  و گفته بودیم تا  آخر دی ماه تعیین تکلیف کنند چون دو ماه و نیم قبل از هر رویدادی باید تکلیف میزبان، هتل، سالن و موارد دیگر  مشخص و به تیم‌های شرکت کننده و کنفدراسیون والیبال آسیا اعلام شود. هنوز این اتفاق نیفتاده و ما مجدد دیروز به اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی اعلام کرده‌ایم که اگر این اتفاق نیفتد مجبوریم محل میزبانی را جابه جا کنیم چون نمی‌توانیم این میزبانی را برای ایران از دست بدیم. به همین دلیل انتظار داریم استاندار و شورای شهر ارومیه بتوانند سریع تر نسبت به تعیین تکلیف بدهی اقدام کنند. ما قلبا دوست داریم ارومیه از این رویداد میزبانی کند اما اگر این اتفاق نیفتد چاره‌ای جز جابه جایی محل نداریم.

,

داورزنی در مورد احتمال اعزام تیم ملی زنان به بازی‌های آسیایی گفت: یکی از کارای اولویت دار ما این است که تیم ملی زنان را در بازی های آسیایی شرکت بدهیم. ستاد بازی‌های باید  این مساله را قطعی کند اما از آقای وزیر و کمیته ملی المپیک این درخواست را کرده‌ایم. هر چند رئیس فدراسیون والیبال هستم اما این درخواست را کرده‌ام که رشته های تیمی مثل والیبال، هندبال، بسکتبال  زنان اعزام شوند و تمایل دارم این اتفاق خوب برای زنان بیفتد.

,

او در پاسخ به اینکه برنامه‌ای برای ریاست کمیته ملی المپیک یا هیات اجرایی دارید، گفت: خیر من فعلا به والیبال فکر می‌کنم.

,

داورزنی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه شنیده شده علت سفر ویتال هینن در ایران عقد قرارداد برای سرمربیگری تیم ملی است، گفت: خیر. او فقط برای کار آموزشی می‌آید.

,

او در مورد اختلافاتی که بین کمیته ملی و فدراسیون کشتی ایجاد شده است، بیان کرد: موفقیت ما در سایه همدلی است و اگر این همدلی در ورزش از بین برود، ورزش آسیب می‌بیند.

,

داورزنی همچنین تایید کرد که تیم ملی اصلی والیبال به بازی‌های آسیایی اعزام می‌شود.

,

انتهای پیام 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه