اخبار داغ

ترافیک گردشگران در پیست اسکی فریدونشهر و دروغ پراکنی رسانه معاند فارسی زبان+فیلم

ترافیک گردشگران در پیست اسکی فریدونشهر و دروغ پراکنی رسانه معاند فارسی زبان+فیلم
این روزها پیست اسکی فریدونشهر مقصد اصلی گردشگری در استان اصفهان است. رئیس هیئت اسکی این استان توصیه‌های برای گردشگران این پیست ارائه کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ فریدونشهر و پیست اسکی آن پایتخت گردشگری زمستانی استان اصفهان است. جاذبه گردشگری که 20 سالی می‌شود بر سر زبان‌ها افتاده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

این روزها با فروکش کردن کرونا، مردم دیگر به رفته رفته سفرهای تفریحی خود را که در مدت اپیدمی متوقف کرده بودند از سر گرفته‌اند و در استان اصفهان یکی از مقاصد مهم و البته پرترافیک گردشگری، پیست اسکی فریدونشهر است.

,

فیلم زیر حجم مسافرانی را نشان می‌دهد که برای لذت بردن از طبیعت زمستانی و برفی این شهرستان در جمعه گذشته راهی فریدونشهر شدند که البته این سفر با بارش رحمت الهی همراه بود.

,

, ,

اما رسانه‌های آن طرف آب که گویا قرار نیست از خواب زمستانی خود بیدار شوند و بفهمند مردم ایران درون حقایق کشورشان زندگی می‌کنند نه بر روی اوهام و خیال پردازی‌های آن‌ها، تلاش کردند از کنترل ترافیکی پلیس، یک بهانه دیگر برای دروغ پراکنی علیه جمهوری اسلامی ایران پیدا کنند.

,

یکی از این شبکه ها اقدام به پخش فیلمی ارسالی از طرف یکی از مخاطبین خود کرد، که در آن در راستای ضدیت این شبکه با جمهوری اسلامی ایران اظهار شده است حکومت از رفتن مردم به پیست اسکی فریدونشهر جلوگیری می‌کند و می‌خواهد جلو خوشگذرانی مردم را بگیرد.

,

اما واقعیت ماجرا این است که به دلیل ازدحام بیش از حد در محدوده پیست اسکی فریدونشهر و نداشتن گنجایش و ظرفیت و قفل شدن ترافیک در آنجا، پلیس طی دو جمعه گذشته از یک زمان به بعد مجبور به بستن موقت جاده این پیست شده و شخصی که در حال فیلمبرداری برای شبکه فارسی زبانِ ضدایرانیِ  است و می‌بیند که صدها خودرو جلو چشمش در حال پایین آمدن از پیست بوده و از قضا در همین فیلم نیز مشخص هستند نمی‌گوید اگر حکومت می‌خواهد جلو خوش گذراندن مردم را بگیرد پس چرا اجازه داده این صدها خودرو وارد پیست اسکی و محیط اطراف آن شوند!؟

,

, ,

 

,

رئیس هیئت اسکی استان اصفهان در گفتگو با صاحب نیوز در مورد گردشگری این پیست با اظهار این که بارش برف طی روزهای گذشته طبیعت زمستانی بسیار زیبا و مطلوبی را در شهرستان فریدونشهر ایجاد کرده و محیط آن را برای پرداختن به تفریحات و ورزش‌های زمستانی مهیا کرده است، توصیه‌هایی برای گردشگران و مسافران طبیعت برفی فریدونشهر عنوان کرد.

,

محمود یسلیانی گفت: شرایط آب و هوایی این شهرستان بسیار ناپایدار و همراه با ورزش باد و کولاک است لذا ضروری است گردشگران برای سفر به فریدونشهر تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشید و با رعایت فاصله و سرعت مطمئنه رانندگی کنید و در مواجهه با ترافیک و دستورات پلیس صبر و حوصله به خرج داده و از سبقت‌های نامنظم که موجب گره خوردن ترافیک می‌شود خودداری کنید.

,

وی از گردشگران خواست مراقب آلوده نشدن محیط زیست باشند و خاطرنشان کرد: تیوپ سواری تاکنون چند نفر را در این شهرستان به کام مرگ کشانده و ده‌ها مورد شکستگی و حتی قطع نخاع به همراه داشته است، لذا گردشگران از پرداختن به این تفریح خودداری کنند.

,

این عضو هیئت رئیس فدراسیون اسکی افزود: گردشگران پیست اسکی فریدونشهر می‌توانند برای گرفتار نشدن در شلوغی روزهای پنجشنبه و جمعه، در طول هفته به این جاذبه گردشگری سفر کنند؛ خدمات پیست در روزهای سه شنبه و چهارشنبه شامل آموزش و اجاره اسکی، تله سیژ، زیپ لاین، اقامت و غیره با تخفیف ویژه ارائه می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه