اخبار داغ

فرمانده سپاه امام رضا(ع):

مکتب سلیمانی پشتوانه قوی برای دیپلماسی عزتمندانه ایران اسلامی است/ افتخار جبهه مقاومت به داشتن شهید سلیمانی‌ها

مکتب سلیمانی پشتوانه قوی برای دیپلماسی عزتمندانه ایران اسلامی است/ افتخار جبهه مقاومت به داشتن شهید سلیمانی‌ها
سردار غیاثی گفت: حاج قاسم طرفیت الگوساز در همه ابعاد به عنوان اسطوره جهانی آزادگی است که پشتوانه قوی برای دیپلماسی عزتمندانه ایران اسلامی محسوب می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار سید هاشم غیاثی، فرمانده سپاه امام رضا(ع) در گفت‌وگو با صبح توس، ضمن خداقوت به شورای اسلامی شهر مشهد به مناسبت برگزاری برنامه های سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در راستای انتفاع مردم و جامعه اظهار کرد: سپاه و بسیج استان آنچه در توان و ظرفیت داشته باشد به دلیل انتفاع مردم و خروجی هدفمند برنامه ها در خدمت مدیریت شهری خواهد گذاشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود: از مهم ترین ویژگی های حضرت زهرا(س) به عنوان اسوه طهارت و پاکدامنی، فدایی ولایت بودن است که در همه عرصه‌ها درس‌آموز است و از ویژگی های دیگر شکیبایی در شرایط سخت است که برای نسل های اینده نیز الگو خواهد بود.

,

فرمانده سپاه امام رضا(ع) با بیان اینکه شهدا نیازی به تعریف و تمجید ندارند گفت: رهبر انقلاب پیرامون شهید سلیمانی تعابیری را از جمله «رفیق خوشبخت» فرمودند که حاکی از صمیمیت و ارتباط قلبی بین شهید سلیمانی و رهبر انقلاب بوده است و اینکه رهبر معظم انقلاب اعلام موجودیت مکتب شهید سلیمانی را مطرح می فرمایند نشان دهنده جایگاه رفیع شهید سلیمانی است.

,

وی افزود: معتقدیم حاج قاسم طرفیت الگوساز در همه ابعاد به عنوان اسطوره جهانی آزادگی است که پشتوانه قوی برای دیپلماسی عزتمندانه ایران اسلامی است تا با تعصی به آموزه های انقلاب اسلامی مسیر را با قدرت پیش برویم.

,

سردارغیاثی ادامه داد: با فداکاری شهید سلیمانی و شهدای جبهه مقاومت امروز استیصال دشمنان به ویژه در افغانستان، عراق، سوریه و یمن و سایر نقاطی که نهضت های آزادی بخش فعالیت دارند شاهد هستیم.

,

وی با اشاره به اینکه رهبر انقلاب فرمودند شهید سلیمانی ملی و امتی ترین شخصیت دنیای اسلام است و در ارتباط با صدق و اخلاص و بصیرت به عنوان جوهره شخصیت شهید سلیمانی است از وی نام بردند افزود: آرمان شهید سلیمانی دست یافتنی است و شهید سلیمانی رزق شهادت را دریافت کرده بود که این بسیار مهم است.

,

فرمانده سپاه امام رضا(ع) تصریح کرد: رفتار حاج قاسم در روزهای آخر حاکی از بصیرت و طلب شهادت است و به تعصی از مکتب او و با مراقبت های فردی می توانیم در مدیریت‌های حاکمیت اسلامی از آن بهره مند شویم.

,

وی افزود: شخصیت حاج قاسم ابعاد مختلفی دارد و باید توسط فعالان فرهنگی برای جوانان و نوجوانان برجسته‌سازی شود چرا که جبهه مقاومت برای داشتن شهید سلیمانی ها به این مکتب مفتخر است.

,

سردارغیاثی با بیان اینکه سیره زندگی شهید سلیمانی می‌تواند الهام‌بخش همگان باشد و جنس فرماندهی شهید سلیمانی شاخص‌های دقیقی را برای مدیران و رسیدن به تعالی به یادگار گذاشته است خاطرنشان کرد: در مدیریت شهید سلیمانی دقت، نظم، مدیریت منابع انسانی، تعامل سازمانی و برنامه محوری بود که به شرط ورود به زوایای مکتب شهید سلیمانی می توانیم از ان بهره مند شویم.

,

وی ضمن تأکید بر این مطلب که تبیین خصوصیات مکتب شهید سلیمانی نباید منحصر به ایام شهادت ایشان باشد افزود: تبعیت محض حاج قاسم از ولایت ویژگی بارز او بود و موفقیت های میدانی شهید و تلاش هایش در ذیل ولایت پذیری او تعریف می شود

,

فرمانده سپاه امام رضا(ع) گفت: چرا شهید سلیمانی همه موفقیت‌های خود و جبهه انقلاب را در ذیل تبعیت از ولایت فقیه می‌دانست؛ معتقدیم انقلاب اسلامی دارای صاحب است و عنایات امام عصر(عج) همواره همراه انقلاب اسلامی و نظام اسلامی بوده و هست و امروز تبعیت از رهبر معظم انقلاب تبعیت از امام زمان(عج) می دانیم و خبرگان رهبری لیاقت معرفی دارند و نه نصب.

,

وی با اشاره به اینکه شهید سلیمانی اعتقاد داشت در رکاب نایب امام عصر(عج) در حال تمرین ولایت پذیری است افزود: امام زمان(عج) این امت را تربیت کرد و این امت را لایق انقلاب اسلامی دانست و این انقلاب را انسانی کامل یعنی امام زمان (عج) بوجود اوردند و در صورت ارتباط با امام عصر می توانیم مسیر را با نگاه الهی ادامه دهیم.

,

سردارغیاثی اظهار کرد: امت ما ارتباطش با امام معصوم را برقرار کرده است لذا در انقلاب اسلامی توقف و بن بستی وجود ندارد و در انقلاب اسلامی شهدا و ایثارگران  و تلاش کنندگان در این راستا بیدار هستند.

,

وی افزود: حاکمیت اسلامی به راحتی کسب نشده و سایر حکومت ها زیاد عمری نداشته اند لذا اینکه امروز چهار دهه از عمر انقلاب می گذرد فرصتی است که باید در راستای تلاش های هدفمند و انتفاع مردم در جامعه الهی بهره لازم را ببریم.

,

فرمانده سپاه امام رضا(ع) ادامه داد: امروز عصر بیداری اسلامی است و تلاش های ملت به ثمر نشسته و توفیقات نظام اسلامی در عرصه های مختلف مرهون مدیریت و فرماندهی رهبر انقلاب است و اگر امروز ایران به عنوان قدرتی بزرگ و لنگرگاه امنیت جهانی مطرح شده و در چهار دهه گذشته همه اینها به دلیل وجود تدابیر رهبری بوده است که باید قدر آن را بدانیم.

,

وی افزود: دشمنان انقلاب اسلامی امروز به خودشان اجازه تخیل در مورد تجاوز به ایران اسلامی را نمی دهند و پس از آمریکا اولین کشوری هستیم که جغرافیای مرزی خودش را تعریف کرده است و همه اقتدار و شوکت ولایت فقیه و انقلاب اسلامی را شاهد هستند.

,

سردارغیاثی تصریح کرد: ابتکار عمل در همه میدان ها در اختیار ایران اسلامی است و اگر در حوزه اقتصادی علیرغم همه تهدیدات توطئه های دشمن برملا شده به برکت ولی فقیه و امامین انقلاب است.

,

وی تأکید کرد: شورای شهر مشهد نسبت به جهاد تبیین و در حوزه گام دوم انقلاب اقدام کنند و به تعصی از مکتب شهید سلیمانی قدم بردارد چراکه در عمل باید نسبت خودمان را با بیانیه گام دوم انقلاب مشخص کنیم تا اقدامات اثربخشی را در مسیر انقلاب اسلامی برداریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه