اخبار داغ

فرمانده سپاه ناحیه هرسین خبر داد؛

توزیع ۸۵۰ بسته معیشتی در قالب رزمایش کمک مومنانه در هرسین

توزیع ۸۵۰ بسته معیشتی در قالب رزمایش کمک مومنانه در هرسین
نجفعلی کرمی گفت: در قالب رزمایش کمک مومنانه امروز ۸۵۰ بسته معیشتی بین نیازمندان شهرستان هرسین توزیع شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نجفعلی کرمی در گفتگو با خبرنگار دیوانگاه، با اشاره به اجرای طرح نهضت کمک های مومنانه در هرسین اظهار کرد: به حول و قوه الهی و در راستای حمایت از اقشار آسیب دیده جامعه امروز شاهد توزیع ۸۵۰ بسته معیشتی در قالب طرح نهضت کمک های مومنانه بودیم.

وی با بیان اینکه این بسته ها از طریق حوزه ها و پایگاه در بین مردم توزیع می شود، افزود: از ابتدای این طرح تاکنون با پشتیبانی های سپاه حضرت نبی اکرم(ص) و خیرین شهرستان بالغ بر ۹۱۲۳ بسته کمک معیشتی در بین نیازمندان شهرستان توزیع شده است که این بسته ها در قالب این طرح در نقاط دور دست و روستاهای شهرستان هم توزیع شده است.

فرمانده سپاه ناحیه هرسین تصریح کرد: در بحث پخت غذای گرم هم از ابتدای طرح تا به امروز ۲۳ هزار پرس غذای گرم به مناسبت های مختلف در شهرستان توزیع شده است که از زحمات بسیج سازندگی ناحیه و گروه های جهادی شهرستان که بالغ بر ۲۰ گروه جهادی هستند، تشکر می کنیم.

  کرمی در ادامه گفت: قیمت ریالی این بسته های توزیع شده ۳ میلیارد و چهارصد میلیون ریال است که در کنار این موضوع گروه های جهادی هم به صورت خودجوش بحث کمک به نیازمندان و کمک های معیشتی را انجام می دهند.

 وی در پایان گفت: انشاالله بتوانیم با کمک خیرین استان و شهرستان و با توجه به در پیش رو بودن ماه های پایانی سال شاهد استمرار این اقدام باشیم.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیوانگاه,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه