اخبار داغ

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان زنجان:

آموزش در مدارس استان زنجان از بهمن‌ماه حضوری می‌شود/ استفاده از بستر فضای مجازی در کنار کلاس‌های حضوری

آموزش در مدارس استان زنجان از بهمن‌ماه حضوری می‌شود/ استفاده از بستر فضای مجازی در کنار کلاس‌های حضوری
مدیرکل آموزش‌وپرورش استان زنجان با اشاره به مصوبات جدید ستاد کرونا، گفت: آموزش در تمامی مدارس استان زنجان از بهمن‌ماه حضوری می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن مظفری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به مصوبات ستاد مقابله با کرونا در خصوص حضوری شدن آموزش‌ها در مدارس، اظهار کرد: در ستاد کرونا مقرر شده است که تمامی کلاس‌های درسی در تمامی مدارس به‌صورت حضوری برگزار شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه ما به دنبال این هستیم که از این به بعد کلاس‌های درسی را به‌صورت حضوری برگزار کنیم و دانش‌آموزان در مدارس حضور داشته باشند، ابراز کرد: به دنبال این هستیم که بیشتر کلاس‌ها به‌صورت حضوری برگزار شود و کمتر از بستر فضای مجازی برای آموزش استفاده کنیم.

,

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان زنجان بیان کرد: تمامی تلاش ما این است که تمامی کلاس‌ها از بهمن‌ماه به‌صورت حضوری برگزار شود.

,

وی با بیان اینکه ما سعی داریم کمترین تعطیلی را در بحث آموزش‌ها داشته باشیم، عنوان کرد: تعطیلی کلاس‌های درس به‌واسطه مسائل جوی و بارش‌ها جزو استثنائات است و ما در مواجهه با این دست از مسائل سعی داریم به‌هیچ‌وجه آموزش تعطیل نشود و آموزش در بستر فضای مجازی ادامه داشته باشد.

,

مظفری در پایان تاکید کرد: تمام تلاش ما این است که کلاس‌های درس کاملا حضوری باشد و موارد استثنایی که مدارس تعطیل است کلاس‌های درس در بستر شاد برگزار خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه