اخبار داغ

در سالجاری انجام شد؛

ایجاد ۱۳۲ صندوق‌ قرض الحسنه مردم یار در کهگیلویه و بویراحمد /رونق کسب و کار و تامین مالی صندوق های اشتغالزا در بهمئی + تصاویر

ایجاد ۱۳۲ صندوق‌ قرض الحسنه مردم یار در کهگیلویه و بویراحمد /رونق کسب و کار و تامین مالی صندوق های اشتغالزا در بهمئی + تصاویر
سرپرست صندوق کارآفرینی امیداستان کهگیلویه و بویراحمد از رونق کسب و‌کار و ساماندهی و تامین مالی صندوق های اشتغالزا در بهمئی خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  صبح زاگرس امید حاجی پور سرپرست صندوق کارآفرینی امیداستان کهگیلویه و بویراحمد ،معصومی معاون مدیر و صدرزاده حامی کسب و کار صندوق این استان امروز از طرح های ایجاد شده صندوق های اشتغالزا مردم یار، شهرستان بهمئی که با مشارکت بسیج سازندگی استان ایجاد شده بود بازدید کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

 حاجی پور گفت:تشکیل صندوق‌های قرض الحسنه اشتغالزای مردم یار یکی از فعالیت‌های شاخص و استراتژیک صندوق کارآفرینی امید برای حمایت از اشتغال و تولید داخلی در هر استان است.

,

وی محرومیت زدایی، اشتغالزایی، حمایت از تولید داخلی، جلوگیری از مهاجرت به شهر‌ها و تلاش در راستای خودکفایی در محصولات مختلف را از اهداف تشکیل این صندوق‌های قرض الحسنه خواند و عنوان کرد: بیش از ۱۳۲ صندوق‌های قرض الحسنه مردم یار در سال ۱۴۰۰  در استان ایجاد که ۷۰صندوق آن در بیش از پنجاه روستای شهرستان بهمئی  با اعتباری بالغ بر ۷۵ میلیارد ریال ایجاد شده است.

,

در ادامه حسین پسنده رابط صندوقهای قرض الحسنه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت : امروز یکی از موانع پیشرفت عدم مشارکت مردم در تصمیم گیری برای برنامه ریزی است.

,

وی ادامه داد : بسیج سازندگی از سال۱۳۹۷ با تسهیلگری شروع به  ایجاد صندوق های قرض الحسنه اشتغالزایی  کرده و در شهرستان بهمئی نهال صندوق های قرض الحسنه ارسال ۱۳۹۷ زده شد و این نهال با تسهیلگری ریشه زده و الان به یک درخت توانمند تبدیل شده است.

,

پسنده ادامه داد : این نهال با مشارکت صندوق کارآفرینی امید در حال ثمره دادن است که ما انتظار داریم ارکان صندوق با ایجاد کسب کاری خرد خانگی بتواند برای اعضایی صندوقها در آمد داشته باشند.

,

وی در پایان گفت در سال جاری مبلغ بالغ بر ۹میلیار تومان برای این صندوق ها تزریق  و برای حدود ۳۰۰ نفر اشتغال زایی ایجاد خواهد شد‌.

,

 

,

, ,

, ,

, ,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه