اخبار داغ

رئیس سازمان بسیج رسانه:

رسالت بسیج رسانه حمایت از مطالبه گری است

رسالت بسیج رسانه حمایت از مطالبه گری است
محمدیان گفت: رسالت بسیج رسانه حمایت از مطالبه گری است، این دولت نیز چالش های زیادی پیشرو دارد و ما مدافع انقلاب هستیم و باید نگاه امید آفرینی را به جامعه تزریق کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا وبه نقل از گلستان ما؛  عباس محمدیان شامگاه امروز در جمع اصحاب رسانه استان گلستان اظهار کرد: عملیات مشترکی رسانه ها باید در افق برنامه ها داشته باشند و رسانه ها باید مانند رزمندگان دوران دفاع مقدس برای اعتلای کشور تلاش کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دان, گلستان ما,

رئیس سازمان بسیج رسانه ادامه داد: رسالت بسیج رسانه حمایت از مطالبه گری است، این دولت نیز چالش های زیادی پیشرو دارد و ما مدافع انقلاب هستیم و باید نگاه امید آفرینی را به جامعه تزریق کنیم.

,

محمدیان بیان کرد: تیترهای رسانه های غربی از مسائل کشور منفی است و آنها عاشق چشم و آبروی ما نیستند که صحبت های ما را پوشش بدهند و تلاش می کنند که مسائل منفی را در نظام مقدس جمهوری اسلامی برجسته کنند.

,

وی افزود: سبک زندگی در حال تغییر است و باید رسانه ها به عنوان شناسنامه های انقلاب در مسیر تبیین فرهنگ و ملیت ایرانی در جوامع مختلف گاه بردارند.

,

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: رضا خان با چوب و چماغ و رسانه های غربی با تزویر و تبلیغ کشف حجاب را ترویج کردند، اگر یک نفر خطا کرد نباید به انقلاب نسبت بدهیم.

,

محمدیان افزود: نباید فسادهای اقتصادی را به پای انقلاب اسلامی بنویسیم و این نگاه دشمن است، بسیج رسانه باید فرا جناحی عمل کند و در خدمت همه سلایقی که بر مبنای انقلاب اسلامی است قرار بگیرد باشد.

,

وی ابراز داشت: امروز تاریخ مصرف رسانه های سیاسی تمام است و اگر رسالت خود را در دستور کار قرار ندهیم نمی توانیم به وظایف و ماموریت های خود در قبال مردم و جامعه عمل کنیم.

,

این مقام مسئول ابراز داشت: وظایف اصحاب رسانه صدها برابر از کسانی که رسانه در اختیار ندارند سنگین تر است و نباید باورهای غلط را در جامعه ترویج دهیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه