اخبار داغ

فرمانده سپاه امام رضا(ع):

دشمن جمعیت جوان کشور را در جنگ نرم هدف گرفته‌ است/ تلاش بی‌وقفه دشمنان در ایجاد شکاف بین مردم و مسئولان

دشمن جمعیت جوان کشور را در جنگ نرم هدف گرفته‌ است/ تلاش بی‌وقفه دشمنان در ایجاد شکاف بین مردم و مسئولان
سردار غیاثی گفت: امروز جمعیت جوان ایران مهم‌ترین مؤلفه اقتدار و فرصت پیشرفت در کشور است، از همین رو، دشمن در جنگ نرم این جوانان مستعد را هدف گرفته تا این فرصت را برای ایران به تهدید تبدیل کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ سردار سید هاشم غیاثی، فرمانده سبپاه امام رضا(ع) صبح امروز در جمع فرماندهان حوزه های بسیج در مشهد گفت: حاکمیت الهی ما امروز ۴۳ سال از عمر خود را پشت سر گذاشت، ما از صدر اسلام تا به امروز، هیچ حاکمیتی را نداشته‌ایم که دین خدا در آن بیش از ۱۰ سال عمر کرده باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی در ادامه با اشاره به اینکه امروز ۴۳ سال از عمر انقلاب اسلامی ما پشت سرگذاشته می شود و امروز در غیاب امام عصر(عج)، امام معصوم و نایب بر حق ایشان سکان دار هدایت انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: امروز وظیفه ما حفاظت و حراست از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن است، این به عنوان ماموریت همه ما  و کار سنگینی که باید از این ماموریت سربلند بیرون بیاییم است.

,

غیاثی با تاکید بر اینکه پاسداری از این انقلاب با عمل ها محقق شده و باید تلاش کنیم پاسداران شایسته ای در انجام وظایف باشیم، تصریح کرد: واگذاری مسئولیت یک فرصت و امتحان است ما باید از آن به نحو احسن استفاده کنیم توصیه این است که در انجام وظایف اخلاص را در سرلوحه کار قرار دهیم و همواره مراقبت از اعمال و رفتار خود داشته باشیم چرا که غیر از این باشد در انجام ماموریت‌ها موفق نخواهیم بود.

,

همواره باید نگاه ما به فرمایشات و نگاه مقام معظم رهبری باشد

, همواره باید نگاه ما به فرمایشات و نگاه مقام معظم رهبری باشد,

فرمانده سپاه امام رضا(ع) با اشاره به اینکه همواره باید نگاه ما به فرمایشات و نگاه مقام معظم رهبری باشد، یادآور شد: نکته‌ای که حائز اهمیت این است که ما باید بدانیم که وظیفه ما امروز تبعیت از مقام معظم رهبری است، امروز شما اگر زندگی بزرگانی همچون شهید حاج قاسم سلیمانی را ببینید، همه موفقیت ها و توفیقات خود را در تبعیت از مقام معظم رهبری می دانند.

,

وی در ادامه با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در رابطه با جنگ نرم  دشمن بیان داشت: ما امروز در بستر فضای مجازی در معرض جنگ نرم قرار داریم، فرق است بین جنگ نرم و جنگ سخت در جنگ سخت دشمن سراغ سنگرهای مرزی و یا نفوذ به این سنگرها می رود، اما در جنگ نرم دشمن سراغ نفوذ بر افکار و ارکان اساسی نظام است.

,

غیاثی در ادامه با تاکید بر هوشیاری جوانان در شرایط حساس کنونی نسبت به اقدامات دشمن در بستر فضای مجازی افزود: امروز در حوزه جنگ نرم باید بسیار دقت کنیم، چرا که جمعیت امروز ما که جمعیت جوانی بوده و به عنوان یک فرصت برای کشور ما تلقی می‌شود، جامع هدف دشمن در جنگ نرم بوده و غفلت می‌تواند فرصت را تبدیل به تهدید کند.

,

دشمن در بستر فضای مجازی شخصیت جوانان و نوجوانان را نشانه گرفته است

, دشمن در بستر فضای مجازی شخصیت جوانان و نوجوانان را نشانه گرفته است,

وی در ادامه این مطلب با تاکید بر هوشیاری و مراقبت از نفوذ دشمنان، تصریح کرد: دشمن در تلاش است تا با این بستر جوانان ما را بی انگیزه کرده و از طریق فضای مجازی بر روی شخصیت و توان جوان و نوجوان ما کار می‌کند و این فرصت را به تهدید تبدیل کند، اگر روزی ما با دشمن در خاکریزها می جنگیدیم امروز ما معتقدیم که خاکریزهای جبهه برداشته شده است و پای به دانشگاه‌های ما گذاشته و با روش‌های دقیق شخصیت جوانان و نوجوانان ما را نشانه گرفته است.

,

وی همچنین در بخشی از سخنان خود با توجه به نیاز امروز جامعه در راستای فعالیت های اخلاقی، گفت: فعالیت گروه های جهادی از مصادیق شاخص کارهای اخلاقی است، فعالیت های ورزشی هنری و ... باید به خوبی در سطح حوزه ها و پایگاه ها دنبال تا بسیجیان با قرار گرفتن در عرصه کار میدانی احساس مفید بودن کنند.

,

دشمن با تکیه بر دو قطبی سازی به دنبال پیشبرد اهداف خود است

, دشمن با تکیه بر دو قطبی سازی به دنبال پیشبرد اهداف خود است,
غیاثی توجه به کشف استعدادها در میان بسیجیان از اولویت ها عنوان کرد و یادآور شد: امروزه در بین بسیجان عزیز بسیاری از افراد هستند که مبتکرند و دارای طرح های خوبی برای اجرایند و خودشان نیز میتوانند در طرح عملیاتی مشارکت کنند.
,

فرمانده سپاه امام رضا با اشاره به تلاش های بی وقفه دشمنان اظهار داشت: دشمن در این چند سال اخیر تمرکز خودش را بر آموزش و ایجاد شکاف بین مردم، مسئولان و جامعه دارد که باید بسیار مراقب دشمنان و این اقدامات‌شان باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه