اخبار داغ

رئیس بسیج رسانه استان یزد:

تدوین راهکارهای حمایتی بسیج رسانه استان یزد برای توانمندسازی رسانه ها

تدوین راهکارهای حمایتی بسیج رسانه استان یزد برای توانمندسازی رسانه ها
پارسائیان گفت: سازمان بسیج رسانه استان یزد در نظر دارد با تدوین راهکارهای حمایتی و همچنین توانمندسازی رسانه در حوزه‌های مختلف علمی و معیشتی این ظرفیت بالقوه را برای کمک به توسعه همه جانبه استان تقویت و ساماندهی کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، علی‌محمد پارسائیان رئیس بسیج رسانه استان یزد صبح امروز در نشست هیأت‌های اندیشه‌ورز سازمان بسیج استان با حضور استاندار، معاونین و فرمانداران تمام شهرستان‌ها برگزار شد، استفاده از ظرفیت رسانه برای پیشبرد امور را حائز اهمیت دانست و اظهار کرد: سازمان بسیج رسانه استان یزد در نظر دارد با تدوین راهکارهای حمایتی و همچنین توانمندسازی رسانه در حوزه‌های مختلف علمی و معیشتی این ظرفیت بالقوه را برای کمک به توسعه همه جانبه استان تقویت و ساماندهی کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی احصاء مشکلات حوزه رسانه و بررسی راهکارهای رفع آنها را از جمله اقدامات انجام شده و در دستور کار دانست و افزود: تبیین، ترویج و در نهایت نهادینه کردن رویکردهای موثر برای تولید محتوای رسانه‌ای کارآمد از دیگر برنامه‌های ضروری برای توانمندسازی حوزه رسانه در استان یزد است.

,

رئیس سازمان بسیج رسانه استان یزد استفاده از قالب‌ها و سبک‌های جدید نشر و بازنشر اطلاعات و اخبار را نیز یکی دیگر از الزامات توسعه‌ای در فضای رسانه‌ای استان دانست و گفت: تقویت کردن رسانه‌ها اولین گام در راستای شفاف‌سازی و تلاش برای توسعه پایدار و متوازن است.

,

پارسائیان تربیت خبرنگار انقلابی برای عصر شبکه رویکرد لازم و حائز اهمیت برای تقویت و حمایت جبهه انقلاب اسلامی عنوان و تصریح کرد: رسانه‌ها زمانی برای توسعه استان وکشور موثرند که بتوانند با سلایق و گرایش مشترک عملیات رسانه‌ای یکپارچه و مشترک انجام دهند.

,

وی در پایان هم‌افزایی و تعامل در حوزه رسانه را لازمه توانمندسازی این ظرفیت دانست و تأکید کرد: خبرنگار و رسانه انقلابی عامل پیشبرنده نظام و خنثی کننده توطئه های شوم فرهنگی استکبار جهانی است، پس باید بیش از پیش حمایت و تقویت شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه