اخبار داغ

واکنش رسانه های جهان به دیدار آیت الله رئیسی و پوتین

واکنش رسانه های جهان به دیدار آیت الله رئیسی و پوتین
سفر ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران به روسیه و دیدار وی با ولادیمیر پوتین همتای روسی خود بازتاب هایی در رسانه های خارجی در پی داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک"؛ سفر ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران به روسیه و دیدار وی با ولادیمیر پوتین همتای روسی خود بازتاب هایی در رسانه های خارجی داشت که به تعدادی از آنها می پردازیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
, ,
 
,
نیویورک‌تایمز: دیدار رئیسی و پوتین نمایش ژئوپلتیکی در کرملین در یک برهه حساس برای واشنگتن و مخالفان روسیه است.
, نیویورک‌تایمز,
 
,
کرملین قصد دارد در رزمایش دریایی آینده با مشارکت روسیه، ایران و چین این پیام را ارسال کند که همچنان به توسعه روابط جدید ادامه می دهد.
,
 
,
ایران نیز این پیام را مخابره می کند که اگر تحریم های غرب برداشته نشود، این کشور گزینه های دیگری نیز دارد.
,
 
,
 
,
, ,
 
,
تایمز آو اسرائیل: این مهم ترین سفر رئیس جمهور محافظه کار ایران به خارج از کشور است.
, تایمز آو اسرائیل,
 
,
تهران و مسکو دارای روابط قوی سیاسی، اقتصادی، نظامی، و منافع مشترک در افغانستان هستند.
,
 
,
ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران به ولادیمیر پوتین همتای روس خود با تاکید بر هم افزایی در برابر یکجانبه گرایی آمریکا گفت که تهران خواهان توسعه روابط دائمی و استراتژیک با روسیه است.
,
 
,
پوتین نیز از همکاری نزدیک دو کشور در صحنه بین المللی قدردانی کرد و گفت که برای من بسیار مهم است که نظر شما درباره برجام چیست.
,
 
,
 
,
, ,
 
,
العربیه: ولادیمیر پوتین و ابراهیم رئیسی همزمان با افزایش فشارها برای تصمیم گیری درباره توافق هسته ای ایران از روابط دوجانبه استقبال کردند.
, العربیه,
 
,
ارائه پیش نویس اسناد همکاری راهبردی از سوی رئیسی به مسکو منجر به تقویت همکاری دائمی و استراتژیک بین این دو کشور طی دو دهه آینده می شود.
,
 
,
رئیس جمهور ایران گفت که ما در ایران هیچ محدودیتی برای گسترش روابط با روسیه نداریم. شرایط خاص امروز نیاز به هم افزایی قابل توجه میان دو کشور در برابر یکجانبه گرایی آمریکا دارد.
,
 
,
 
,
, ,
 
,
الجزیره: پوتین و رئیسی از روابط نزدیکتر در نشست کرملین حمایت کردند.
, الجزیره,
 
,
ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران و ولادیمیر پوتین همتای روس وی در اولین دیدار حضوری از تقویت روابط دوجانبه حمایت کرده و در مورد مسائل منطقه ای و بین المللی گفتگو کردند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه