اخبار داغ

در دیدار با رئیس شورای مفتیان روسیه؛

رئیسی: افراط‌گرایی به مسلمانان ضربه زد، مواضع ما و روسیه در سوریه علیه کفار نبود/ عین الدین: نماز شما در کرملین بسیار شاخص بود

رئیسی: افراط‌گرایی به مسلمانان ضربه زد، مواضع ما و روسیه در سوریه علیه کفار نبود/ عین الدین: نماز شما در کرملین بسیار شاخص بود
رئیس جمهور با اشاره به ضربه افراطی‌گری به اسلام گفت: ما مسلمانان باید نسبت به جریان تکفیری حساس باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور روز پنجشنبه در دیدار «راویل عین الدین» رئیس شورای مفتیان روسیه با اشاره به روابط خوب ایران و روسیه، گفت: این سفر نقطه عطفی در روابط اقتصادی، سیاسی و به ویژه فرهنگی میان دو کشور خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: برای جمهوری اسلامی ایران ارتباط با مسلمانان روسیه اهمیت ویژه‌ای دارد. از ویژگی‌های کشور روسیه آن است که پیروان ادیان الهی و ابراهیمی در کنار هم با اعتقادات خود زندگی می‌کنند.

,

آیت‌الله رئیسی با تاکید بر جایگاه والای مسجد در دین اسلام، خاطر نشان کرد: مساجد مرکز ارتباط مسلمانان با یکدیگر، مرکز عبادت پروردگار، جایگاهی برای اطلاع مردم از مسائل و محلی برای امیدآفرینی هستند و بسیاری از یأس‌ها در مسجد تبدیل به امید می‌شود.

,

وی اظهار داشت: آنچه امروز باید در کنار الحاد و بی‌دینی نگران آن بود مسئله افراط‌گرایی است. افراطی‌گری و تکفیر بسیار به مسلمانان ضربه زد. عده‌ای به نام اسلام و لا اله الا الله به دین خدا خسارت وارد کردند و ما باید نسبت به جریان تکفیری حساس باشیم. مواضع ما و روسیه در سوریه علیه کفار نبود بلکه علیه عامل دست استکبار و رژیم صهیونسیتی بود.

,

وی همچنین در این دیدار ضمن پذیرش دعوت رئیس شورای مفتیان روسیه برای بازدید از مسجد جامع مسکو بر جلوگیری از انحراف میان مسلمانان تاکید کرد.

,

«راویل عین الدین» رئیس شورای مفتیان روسیه نیز در این دیدار با اعلام خرسندی از سفر رئیس جمهور کشورمان به مسکو، تصریح کرد: ما می‌فهمیم ملاقات شما با رئیس جمهور روسیه چقدر مهم است و برای مسلمانان روسیه هم این دیدار بسیار با اهمیت است. نماز شما در کرملین بسیار نمادین و شاخص بود و از فنلاند برای من نوشتند که برکت به داخل کرملین آمد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه