اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

پرورش نیروی انسانی با مهارت وظیفه شبکه تربیتی صالحین است

پرورش نیروی انسانی با مهارت وظیفه شبکه تربیتی صالحین است
آیت الله عبادی گفت: نیروهای آموزش‌دیده باید وارد صحنه‌ای شوند که مهارت پیدا کنند و وظیفه شبکه تربیتی صالحین، پرورش نیروی انسانی با مهارت است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، آیت الله سید علیرضا عبادی روز پنجشنبه در دیدار مسئول شبکه تربیتی صالحین معاونت تعلیم و تربیت سازمان بسیج مستضعفین کشور با اشاره به اینکه طرح تربیتی صالحین از نظر کارشناسی استاندارد است افزود: آموزش تنها کافی نیست چون ممکن است این آموزش‌ها بعدها از خاطرشان محو شود و باید شرایطی پیش آید که در همه کارها و فعالیت‌ها افراد مطابق با آموزش درگیر عملیات آن کار باشند تا رشد کرده و مهارت پیدا کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان,

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره فدائیان اسلام به‌ویژه شهید نواب صفوی گفت: تربیت نیروی انسانی اصولی‌ترین مساله است.

,

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: در یک خانه که پدر و مادر مدیر خانه هستند محصول فردا، نتیجه کار نیروی انسانی است که این خانه را مدیریت می‌کند، این مساله در مجموعه‌های دیگر و بزرگ‌تر نیز همین طور است و همه مشکلات موجود سر همین قضیه است به این معنا که اگر آن نیروی مناسب تربیت شود و در میدان باشد، اصلا ما مشکلی نداریم.

,

وی ادامه داد: چنانچه نیروی انسانی لازم وجود داشته باشد یک لحظه هم ظهور حضرت مهدی (عج) به تاخیر نمی‌افتد؛ ما منتظر حضرت مهدی (عجل الله فرجه) نیستیم، حضرت مهدی منتظر نیروی انسانی است بنابراین طرح تربیتی صالحین از نظر کارشناسی استاندارد است منتهی شیوه‌های کار هم خیلی مهم است.

,

آیت الله عبادی گفت: آموزش به تنهایی مساله را حل نمی‌کند و در کنار آموزش، مهارت نیاز است مانند کسی که کتاب آموزش و آیین‌نامه رانندگی را حفظ کرده اما رانندگی را انجام نداده است.

,

وی اظهار داشت: طرح صالحین یک طرح حساب شده است و باید به آن عشق ورزید، انجام این طرح مساوی با همه کارهاست و به تعبیری این کار کارستان است.

,

امام جمعه بیرجند افزود: ما الان در صحنه میدانی می‌بینیم مشکل فقط کمبود نیروی انسانی با مهارت کافی و پرورش یافته است.

,

وی گفت: به لطف خدا قلوب مردم متحول شد و به مجلس و دولتی انقلابی رای دادند اما نیروی پای کار کجاست؟ در حال حاضر نسبت به جابه‌جایی برخی مدیران تاخیر صورت می‌گیرد و چرا تاخیر می‌شود؟ چون مساله این است که نیروی انسانی به هر دلیلی مشکل دارد یا نیست یا شناخت آن مشکل است یا در جایگزین کردن نیروی انسانی اما و اگر ایجاد می‌کنند و نمی‌گذارند، نتیجه هم مشخص است.

,

آیت الله عبادی بیان کرد: به لطف خدا این دولت آرمان‌خواه تلاش‌هایی که می‌کند و کارهای مفیدی در رده بالادستی انجام می‌شود، اگر در طبقه‌های پایین نیروهای خوب تثبیت و نیروی متوسط تعویض شوند، این فعالیت‌ها و تلاش‌ها می‌تواند سرعت بیشتری داشته باشند بنابراین اینها همه شاهد بر این است که طرح تربیتی صالحین مهمترین طرح است و مهمترین مساله خانواده و جهان همین است.

,

وی افزود: دولتی اسلامی روی کار آمده است و در راستای ایجاد تمدن اسلامی، جامعه اسلامی نیز باید وجود داشته باشد، نیروی صالحین نباید بیکار باشد و در حال حاضر زمینه‌های خوبی برای کار و فعالیت پیش آمده است، رده‌های تصمیم‌گیری این حرف‌ها را کاملا متوجه هستند و امور هم در دست آنهاست، باید مذاکراتی صورت گیرد که بشود اینها را به کار گرفت که هم به نفع جامعه هم به نفع خودشان و مهمتر از همه به نفع آینده است.

,

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: زحماتی که شما یا بقیه دلسوزان در تحقق این آرمان بسیار کارآمد، میدانی و عقلانی می‌کشید و از هر جهت علمی تلاش می‌کنید بسیار مهم است و در هر کشوری برای بررسی وضعیت آن کشور و مردم ببینید نیروی انسانی آن چطور است.

,

وی بیان کرد: اگر نیروی انسانی درست است همه کارها درست است و در هر جا نقصی وجود دارد نیز به نیروی انسانی آن بر می‌گردد لذا طرح شبکه تربیتی صالحین طرح حساب شده‌ای است و خداوند به ما توفیق دهد که در این موضوع بتوانیم خدمت کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه