اخبار داغ

فرمانده یگان امنیتی سپاه لرستان:

جبهه مقاومت امروز با تأسی از بسیج شکل‌گرفته است

جبهه مقاومت امروز با تأسی از بسیج شکل‌گرفته است
سرهنگ بازگیر گفت: جبهه مقاومت امروز با تأسی از بسیج شکل‌گرفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، سرهنگ پاسدار ماشااله بازگیر ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرم آباد اظهار داشت: خدا را شاکرم که توفیق خدمت به من داد تا دوران نوجوانی را در کشاکش حوادث دوران انقلاب، دوران جوانی را در جبهه‌های دفاع مقدس و میان‌سالی را خدمتگزار مردم در کوچه‌ها و محله‌های شهر باشم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: توکل به خدا، هدایت و راهبری فرماندهی استان، همکاری و وحدت پایوران و بسیجیان سرافرازم در ده سال خدمت در ناحیه مقاومت همراه من بوده است؛ دست‌بوس تمام بسیجیان شهر خرم‌آباد هستم؛ موفقیت‌ها و محاسن ۱۰ ساله همه از آن بسیجیان و پایوران ناحیه مقاومت بوده و اگر معایبی در این مدت وجود داشته است از مدیریت بنده بوده است.

,

فرمانده سابق سپاه خرم‌آباد با اشاره به خدمات ۱۰ ساله ناحیه مقاومت در نقاط مختلف شهر، عنوان کرد: جذب، آموزش، سازمان‌دهی، حفظ انسجام و رصد انقلابی گری از مأموریت‌های مهم بسیج است و بسیجیان خرم‌آباد در این امور با تمام قوت پای‌کار بودند.

,

وی با اشاره به اینکه بسیج یعنی امنیت ۳۶۰ درجه، تصریح کرد: بسیج امروز الگوی جبهه مقاومت در بین گروه‌ها و جوانان سوریه، عراق، یمن، لبنان و…است و این الگو به واسطه اندیشه الهی و معنویت پابرجا است.

,

بازگیر تصریح کرد: تشکیل ۴۱۰ گروه جهادی، ۱۲۰ صندوق قرض‌الحسنه، ساخت و تعمیر منازل نیازمندان، توزیع ۴۵ هزار بسته معیشتی، آزادی ۸۰ زندانی، فعالیت ۵۲۴ تیم مراقبتی، حمایتی و نظارتی در کنار کادر بهداشت و درمان، راه‌اندازی قرارگاه جوادالائمه، تشکیل گردان‌های سایبری و کانال‌های روشنگری، تنها گوشه‌ای از خدمات ناحیه مقاومت بسیج در این مدت به شمار می‌رود.

,

فرمانده یگان امنیتی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان بابیان اینکه رفتار و عمل فرماندهان دفاع مقدس، رشد، تربیت و پرورش گردان و لشگرها را به دنبال داشت، گفت: به برادرم، سرهنگ برامکی بااخلاقی فاطمی و حسینی که از سن نوجوانی تا به امروز در بسیج بودند تبریک می‌گویم پروردگارا بابت این انتصاب شاکر هستیم ان‌شاءالله شاهد پیش رفت عزیزان در این مسیر باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه