اخبار داغ

هندبال قهرمانی آسیا| کامبک رویایی هندبالیست‌ها مقابل میزبان/ صدرنشینی ایران با شکست عربستان

هندبال قهرمانی آسیا| کامبک رویایی هندبالیست‌ها مقابل میزبان/ صدرنشینی ایران با شکست عربستان
تیم ملی هندبال در سومین مسابقه خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا مقابل میزبان به پیروزی رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در ادامه رقابتهای هندبال قهرمانی آسیا در عربستان، تیم ملی هندبال ایران در سومین مسابقه خود در سالن شهر دمام مقابل عربستان، میزبان این دوره از رقابت‌ها قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
با توجه به برد ایران و عربستان در دو بازی قبلی گروه، صعود هر دو تیم به مرحله بعدی مسجل شده بود و نبرد دو تیم برای تعیین تیم صدرنشین گروه به شما می رفت.
,
 
,
نیمه اول بازی پایاپای دنبال شد اما استرس مشهود بازیکنان ایران و از دست دادن فرصت‌های بی‌شمار در نیمه نخست در کنار داوری نسبتا جانبدارانه سبب شد تا نیمه نخست برتری از آن میزبان باشد و عربستان با نتیجه ۱۳ بر ۹ به پیروزی برسد.
,
 
,
نیمه دوم اما حکایتی متفاوت داشت. با تغییر تاکتیک فرناندز و توصیه سرمربی، ایران بازی را برتر آغاز کرد و با یک نمایش درخشان میزبان را زمینگیر نمود. در نهایت ایران با درخشش سجاد استکی و یک بازی برتر اختلاف گل نیمه نخست را جبران کرد و توانست میزبان را در خانه خودش با نتیجه ۲۴ بر ۲۰ شکست دهد.
,
با این پیروزی ایران صدرنشین گروه خود شد و به عنوان تیم نخست به مرحله بعد صعود کرد.
,
 
,
شاگردان مانوئل فرناندز در دو بازی گذشته خود از سد تیم‌های استرالیا و هند عبور کرده بودند.
,
تیم‌های حاضر در مسابقات فردا استراحت خواهند کرد و از روز شنبه مرحله جدید رقابت‌ها آغاز خواهد شد و تیم‌ها در گروه‌های ۴ تیمی به کار خود ادامه خواهند داد.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه