اخبار داغ

رئیس میز بهائیت دفتر تبلیغات اسلامی:

بهائیت فرقه ای ضاله با تاریخی در حدود ۲۰ قرن است

بهائیت فرقه ای ضاله با تاریخی در حدود ۲۰ قرن است
حجت الاسلام علیرضا روزبهایی گفت: اگر جشنواره پوستر و کاریکاتور بهائیت خشم استکبار را به همراه داشت یعنی کار ما تاثیرگذار بوده و باید استمرار پیدا کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک"؛ اختتامیه دومین جشنواره ملی پوستر و کاریکاتور مقدس نما با موضوع "بهائیت محفل خیانت" امروز (۳۰ دی ماه) در سالن میلاد کرج برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
رئیس میز بهائیت دفتر تبلیغات اسلامی در جمع حاضرین گفت: بهائیت فرقه ای ضاله با تاریخی در حدود ۲۰ قرن است.
,
 
,
حجت الاسلام علیرضا روزبهایی ادامه داد: این فرقه ضاله با ادعای دروغین جوانی به نام علی محمد شیرازی آغاز به کار کرد و عالیترین و گرانبهاترین نقطه شیعی را هدف خود قرار داد.
,
 
,
وی ادامه داد: این دین در ابتدای شکل گیری مورد توجه جریان های استعماری قرار گرفت و تا امروز این روند حمایت ادامه دارد.
,
 
,
این مسئول تصریح کرد: چند روز گذشته مجلس سنای آمریکا قطعنامه ای علیه ایران صادر می کند و نفس این عمل تداوم حمایت از فرقه بهائیت است.
,
 
,
حجت الاسلام روزبهایی ادامه داد: دیروز صفحه اول سایت بی بی سی به مطلبی در خصوص بهائیان ایرانی اختصاص داده بود.
,
 
,
وی گفت: جهان استکبار حیثیت خود را فدای فرقه بهائیت می کند و سالانه میلیاردها ریال برای ترویج این دین هزینه می کند.
,
 
,
این مسئول تاکید کرد: استکبار از هر فرصتی برای تبلیغ بهائیت استفاده می کند و با برگزاری همایش ها و جشنواره های متعدد سعی در ترویج و گسترش این فرقه ضاله دارد.
,
 
,
حجت الاسلام روزبهایی ادامه داد: کل سیستم رسانه ای غرب و شبکه های معاند فرقه بهائیت را به صورت گسترده تبلیغ می کنند و از هر فرصتی برای تبلیغ این فرقه استفاده می کنند.
,
 
,
وی افزود: ما با استناد به تاریخ، منابع و استفاده از هنرِ هنرمندان آثاری را در رابطه با فرقه ضاله بهائیت تولید کردیم که خشم استکبار را به همراه داشت.
,
 
,
این مسئول گفت: مقام معظم رهبری در دیدار با پرستاران فرمودند: "اگر شما روایت نکنید، آنها روایت می کنند."
,
 
,
حجت الاسلام روزبهایی ادامه داد: اگر جشنواره پوستر و کاریکاتور بهائیت خشم استکبار را به همراه داشت یعنی کار ما تاثیرگذار بوده و باید استمرار پیدا کند.
,
 
,
وی افزود: ما باید با روشنگری مردم را نسبت به این فرقه ضاله آگاه کنیم تا فریب حربه های استکبارستیزی غرب در بهائیت را نخورند.
,
 
,
این مسئول تاکید کرد: بهائیت که خود صریح ترین خشونت ها را در دین خود داشته، انسانیت را به بازی گرفته، عاطفه مادر و فرزندی را نادیده می گیرد، خشونت ترین ظلم ها را نسبت به زن روا می کند، خود را در دنیا مدعی حقوق بشر اعلام می کند.
,
 
,
حجت الاسلام روزبهایی گفت: وظیفه ماست که این چهره زشت فرقه ضاله بهائیت را به تصویر بکشیم و مردم را با زبان هنر از این مهم آگاه کنیم.
,
 
,
وی ادامه داد: ما باید روایت کننده ظلم های و نقوص این دین به مردم باشید تا دشمن این روایت را به نفع خود تغییر ندهد.
,
 
,
این مسئول افزود: فرقه بهاییت ۱۲ تعلیم دارد که این تعالیم شاه بیت این فرقه است و باید این ها خوانده شود تا نقص دین را متوجه شد.
,
 
,
حجت الاسلام روزبهایی در خاتمه خاطرنشان کرد: هنرمندان بدانند، اختتامیه جشنواره، آغاز یک راه است و این قلم ها باید بجوشد و فعال باشد.
,
 
,
انتهای پیام/ 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه