اخبار داغ

سازنده «انگل» با رابرت پتینسون هم‌راه شد/ ساخت یک فیلم علمی تخیلی

سازنده «انگل» با رابرت پتینسون هم‌راه شد/ ساخت یک فیلم علمی تخیلی
بونگ جون هو با همکاری رابرت پتینسون فیلمی اقتباسی از رمان علمی-تخیلی «میکی۷» می‌سازد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ددلاین، بونگ‌جون هو کارگردان کره‌ای سازنده فیلم «انگل» که با کسب ۳ اسکار تاریخ‌ساز شد فیلم بعدی‌اش را در ژانر علمی-تخیلی و با بازی رابرت پتینسون می‌سازد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
این فیلم که اولین فیلم بونگ جونگ هو پس از «انگل» است، برای کمپانی برادران ورانر ساخته می‌شود.
,
 
,
در این فیلم که اقتباسی از رمان علمی-تخیلی «میکی ۷» نوشته ادوارد اشتون است، پتینسون بازیگر فیلم «بتمن» در نقش اول ظاهر می‌شود.
,
 
,
به گفته ناشر کتاب «میکی ۷» می‌توان این رمان را ترکیبی از فیلم «مریخی» و سریال «ماده سیاه» دانست که داستانی درباره «یک بار مصرف بودن» را روایت می‌کند و شخصیت اولش کارمندی دارای تاریخ مصرف است که برای استثمار سیاره یخی «نیفهایم» فرستاده شده اما قبول نمی‌کند که کلون او یعنی «میکی ۸» جایگزینش شود.
,
 
,
یک منتقد از این رمان به عنوان ترکیبی منحصر به فرد از مفاهیم علمی تخیلی تفکربرانگیز، درامی از رابطه مسخره و طنز عجیب و غریب یاد کرده است.
,
 
,
هنوز داستان فیلم روشن نشده و معلوم نیست بونگ جون هو تا چه حد به داستان کتاب وفادار باقی بماند. این در حالی است که کتاب اشتون هم هنوز منتشر نشده و قرار است ماه آینده به بازار بیاید.
,
 
,
این فیلم دومین قرارداد بونگ با کمپانی برادران وارنر است و وی پیشتر برای ساخت مینی‌سریال «انگل» برای شبکه اچ‌بی‌او از این مجموعه قرارداد بسته بود. این سریال اکنون با همکاری آدام مک‌کی در دست ساخت است.
,
 
,
با این حال فیلم بدون عنوان جدید اولین فیلم سینمایی این کارگردان کره‌ای پس از فیلم «پارازیت» یا «انگل» است که پرفروش‌ترین فیلم سینمایی در کره‌جنوبی شد و به عنوان اولین فیلم غیرانگلیسی زبان موفق شد تا اسکار بهترین فیلم سال را از آن خود کند و هم بهترین فیلم بین‌المللی سال اسکار شود.
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه