اخبار داغ

در خطبه‌های نمازجمعه کهگیلویه‌وبویراحمد مطرح شد؛

ورود مقتدرانه نیروی انتظامی سبب دستگیری مخلان امنیت شد

ورود مقتدرانه نیروی انتظامی سبب دستگیری مخلان امنیت شد
آیین نماز سیاسی عبادی و دشمن شکن جمعه در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد این هفته با حضور مردم ولایتمدار استان برگزار شد که در بخشی از خطبه ها به حضور مقتدرانه نیروی انتظامی برای مقابله با مخلان امنیت در کهگیلویه و بویراحمد اشاره شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  صبح زاگرس آیین نماز سیاسی عبادی و دشمن شکن جمعه در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد این هفته با حضور مردم ولایتمدار استان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

نماز جمعه گچساران

, نماز جمعه گچساران,

امام جمعه دوگنبدان در جمع نمازگزاران این شهر با اشاره به مناسبت های پیش روی این هفته از جمله سالروز ولادت حضرت زهرا (س) و ولادت بنیانگذار انقلاب اسلامی گفت: فاطمه زهرا (س) در رفتار و برخورد با همسر و پدر و مادر یک الگوی به تمام معنا برای زنان مسلمان است.

,

حجت الاسلام صفایی افزود: محور و اساس خانواده مادر است و برای مادران و همسران خود احترام قائل باشیم، همانطوری که حضرت علی (ع) و پیامبر قدر همسر خود را می دانستند.

,

وی با ابراز گلایه از نحوه برپایی آزمون استخدام پتروشیمی گچساران ادامه داد: در آزمون های استخدامی کشوری شرایط سنی تا ۴۰ سال است، اما در این آزمون، سن، ۳۶ سال تعیین شده است که نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی این موضوع را پیگیری کند.

,

حجت الاسلام صفایی در خصوص انتخاب شهردار دوگنبدان هم گفت: سومین بار است که در خصوص انتخاب شهردار از تریبون نماز جمعه تذکر داده می شود چرا که انتخاب شهردار این اندازه وقت لازم ندارد.

,

خطیب جمعه گچساران از استاندار خواست نیرویی انقلابی برای انتصاب شهردار انتخاب کند و بیش از این در انتخاب شهردار تعلل نشود.

,

نماز جمعه چیتاب

, نماز جمعه چیتاب,
خطیب موقت نماز جمعه چیتاب گفت: مدتی برخی جوانان نادان و اشرار، با ناامن جلوه دادن فضای استان قصد بر هم زدن امنیت را داشتند که با ورود به موقع و مقتدرانه نیروی انتظامی این امر محقق نشد.
,

حجت اسلام آبرومند نصب افزود: برخی افراد به بهانه مراسم عروسی و عزا اقدام به تیراندازی می کنند و آرامش مردم را به هم می زدنند و با ورود دستگاه قضا و دستگاههای متولی فرهنگ باید این سنت غلط ریشه کن شود.
,
,
 
,
وی با بیان اینکه مدارس این منطقه نواقص زیادی دارد ادامه داد: مدرسه شهید نوربخش نیاز به بهسازی و ایمن سازی دارد که از مسئولان درخواست می شود برای رفع مشکل این فضای آموزشی تدبیری بیندیشند.
,
 
,
نماز جمعه پاتاوه

امام جمعه پاتاوه هم با گرامیداشت سالروز ولادت حضرت فاطمه (س) و ولادت امام خمینی (ره)، روز مادر و هفته بزرگداشت مقام زن اشاره کرد و گفت: حضرت فاطمه (س) سرچشمه نور، هدایت، نعمت معنوی و الهی و امام خمینی (ره) هدایتگر انقلاب و جهان اسلام است.
, نماز جمعه پاتاوه,
,
,
 
,
حجت الاسلام سید رحمت الله سیادت به موضوع ناامنی در برخی نقاط استان توسط برخی اشرار، نا امنی اجتماعی و اخلاقی در فضای مجازی و حقیقی، توزیع موادمخدر، قرص روانگردان، ترویج خشونت با اسلحه، شمشیر و چاقو کشی اشاره کرد و افزود: یکی از برکات انقلاب اسلامی و خون شهدا امنیت همه جانبه در کشور است و باید با عوامل ناامنی قاطعانه برخورد شود.
,
 
,
وی در بخش دیگری از خطبه‌ها به پنج دستورات مهم و ویژه رئیس جمهور در خصوص اصلاح نظام بانکی به نفع مردم در نشست با مدیران ارشد نظام بانکی اشاره کرد و گفت: باید با قاطعیت به بدحساب‌ها و بدهکاران کلان میدان داده نشد و اسامی آن‌ها منتشر و قطع ید شود.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه