اخبار داغ

آیت‌الله رئیسی در جمع مردم نهضت‌آباد رودباجنوب:

اقدامات امدادی، جبران خسارات و بازسازی منازل از اولویت‌های دولت است/ مشکلات را به نحوی حل می‌کنیم که زندگی مردم بهتر از گذشته ادامه یابد

اقدامات امدادی، جبران خسارات و بازسازی منازل از اولویت‌های دولت است/ مشکلات را به نحوی حل می‌کنیم که زندگی مردم بهتر از گذشته ادامه یابد
رئیس جمهور گفت: ان شاالله با همت و مشارکت خود مردم و پیگیری مسئولان به زودی مشکلات برطرف شود و مردم بتوانند زندگیشان را بهتر از گذشته ادامه دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "راه آرمان" آیت الله رئیسی در بازدید از مناطق سیل زده جنوب کرمان به روستای نهضت آباد از توابع بخش مرکزی شهرستان رودبارجنوب رفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, "راه آرمان",

رئیس جمهور در جمع مردم نهضت آباد ضمن تاکید بر بررسی مشکلات مناطق سیل زده گفت: یک سری از اقدامات فوری بود مثل اقدامات امدادی که باید سریع انجام می شد زیرا آبگرفتگی  منازل موجب مشکلات جدی برای ساکنان شده بود که این اقدامات توسط شما جوانان و مسئولان انجام شد که از همه تشکر می کنم.
آیت الله رئیسی ادامه داد: اقدام بعدی نسبت به خانواده هایی است که به نحوی اثاث منزلشان دچار مشکل شده تا خساراتشان جبران شود که در برخی مناطق آغاز شده و در برخی مناطق در حال تکمیل است.
وی توضیح داد: بخش سوم قضیه که مهم است بازسازی و نوسازی منازل است در برخی از منازل به دلیل سستی پایه و دیوارها آب نفوذ کرده که برای مهیا شدن امکان سکونت باید بازسازی شود و این موارد توسط استانداری فرمانداری و سپاه شناسایی شده و این هم از کارهایی است که باید سریع انجام شود.
رئیس جمهور با اشاره به ایستادگی همیشگی مردم پای نظام و انقلاب تشریح کرد:مردم شهید داده این منطقه همواره پای ارزشها ایستاده اند و ما در این منطقه فعالترین حضور بسیج را شاهد هستیم.
دکتر رئیسی ضمن یاد کردند از شهید سلیمانی عنوان کرد: هرزمان با حاج قاسم سلیمانی دیدار داشتیم همواره از مردم این مناطق و ایستادگی شان پای انقلاب و نظام می گفت ولایی بودنشان شهید پرور بودنشان همتشان در جبهه ها در دوران دفاع مقدس را همواره بر زبان جاری می کرد و هم اکنون هم سردار معروفی فرمانده سپاه استان بر این امر تاکید دارند.
رئیس قوه مجریه توضیح داد: در سیل اولی که در استان کرمان رخ داد دکتر مخبر و استاندار کرمان بسیار تلاش کردند و رفع نگرانی شد اما بعد از اینکه من عازم سفر شدم اعلام شد که سیل بعدی آمده در نظر داشتم که سفر خارجی ام تمام شود بتوانم خدمت مردم این منطقه برسم و خداوند را شاکردم که امروز در جمع صمیمی و با صفای شما مردم بزرگوار هستم ان شاالله با همت و مشارکت خود مردم و پیگیری مسئولان به زودی مشکلات برطرف شود و مردم بتوانند زندگیشان را بهتر از گذشته ادامه دهند.

,
,
,
,
,
,
 
انتهای پیام/
,
 
,
انتهای پیام/
,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه