اخبار داغ

در خطبه‌های نمازجمعه این هفته هرمزگان عنوان شد؛

امروز نظام اسلامی بیش از هر زمان دیگری امیدوارتر و راسخ‌تر است/ کار زن علاوه بر خانه‌داری جامعه‌سازی و تمدن‌سازی است

امروز نظام اسلامی بیش از هر زمان دیگری امیدوارتر و راسخ‌تر است/ کار زن علاوه بر خانه‌داری جامعه‌سازی و تمدن‌سازی است
ائمه جمعه هرمزگان با تاکید بر اینکهسایه انتقام ایران تا پایان عمر بر زندگی ننگین و جنایتکارانه آمریکایی ها سنگینی می کند، گفتند: امروز نظام اسلامی بیش از هر زمان دیگری امیدوارتر و راسخ تر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ ائمه جمعه هرمزگان با تاکید بر اینکهسایه انتقام ایران تا پایان عمر بر زندگی ننگین و جنایتکارانه آمریکایی ها سنگینی می کند، گفتند: امروز نظام اسلامی بیش از هر زمان دیگری امیدوارتر و راسخ تر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

سایه انتقام ایران تا پایان عمر بر زندگی ننگین و جنایتکارانه آمریکایی ها سنگینی می کند

, سایه انتقام ایران تا پایان عمر بر زندگی ننگین و جنایتکارانه آمریکایی ها سنگینی می کند,

حجت الاسلام شریفی امام جمعه شهرستان حاجی آباد در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به سفر رئیس جمهور به روسیه اظهار کرد:ایران و روسیه در زمینه های دو جانبه منطقه ای و بین المللی اشتراک منافع راهبردی دارند لذا توسعه روابط تهران و مسکو حائز اهمیت است.

,

حجت الاسلام شریفی افزود:ما با روسیه منافع و تهدیدات مشترک داریم مسائلی مثل دریای خزر، قفقاز،سوریه و عراق و غرب آسیا مسائل مشترک ماست و تهدیداتی مثل تحریم های آمریکا تهدیدات مشترک ما است .

,

وی تصریح کرد:روسیه کشوری است که عضو دائم شورای امنیت است و در پیمان منطقه ای نقش محوری دارد جزو کشورهای صنعتی است و در اتحادیه گمرکی اوراسیا و پیمان شانگهای عضو اصلی است. خنثی سازی تحریم دو بال دارد یکی استفاده و تکیه بر ظرفیتهای داخلی (نگاه درون زا) و دیگر بهره مندی متناسب از ظرفیت‌های کشور های مختلف (نگاه برون زا) می باشد.

,

امام جمعه شهرستان حاجی آباد اظهار کرد:برای خنثی سازی فشار تحریم ها باید با کشورهایی که با وجود تحریم علاقه مند همکاری با ما هستند از جمله روسیه و چین روابط را توسعه دهیم.

,

حجت‌الاسلام شریفی افزود: ادراکی دشمن با عملیات هدفمند رسانه ای درصد است تا راهبرد خنثی سازی تحریم را هدف قرار دهد تا کشور باز هم معطل غرب و آمریکا بماند.عملیات رسانه ای دشمن و پیاده نظام داخلی آن درصدد است دوگزاره در افکار ایرانیان تثبیت کند.

,

وی ادامه داد: روابط با دو کشور چین و روسیه یک سویه است و مدافع ما را تعمین نمی کند این روابط نافی استقلال ما است. درحالی که همین رسانه ها در گذشته با اصرار تمام در صدد گسترش روابط با غرب به هر شکل بودند.

,

خطیب نماز جمعه حاجی آباد گفت:در روزهای اخیر انتشار یک انیمیشن با عنوان «انتقام حتمی است باعث خشم و واکنش شدید آمریکایی ها شده است . مقامات آمریکایی در حالی اقدام به ایجاد یک بازی رسانه ای و جنجال رسانه ای کرده اند که خود به صراحت از ترور سردار سلیمانی سخن می گویند و این بسیار مضحک است . که آمریکا از ترور سخن می گوید و مقامات و مردم سایر کشورها را ترور می کند و هیچ کشوری نباید حق اعتراض داشته باشد .

,

حجت الاسلام شریفی افزود:اما کشور های دیگر که به دنبال اقدام مقابله به مثل هستند حتی نباید در حد یک انیمیشن اقدامی انجام بدهند. این پویانمایی به چالش کشیدن هنرمندانه خط قرمز های دست ساخت آمریکایی هاست که آنها را عصبانی کرده است ترامپ و سایر عوامل با ترور سردار سلیمانی باعث شدند تا برای همیشه در یک هراس ابری گرفتار شوند سایه انتقام ایران تا پایان عمر بر زندگی ننگین و جنایتکارانه آنها سنگینی خواهد کرد.

,

روسیه کشوری همسو و همسایه ظرفیت خوبی برای توسعهٔ روابط است

, روسیه کشوری همسو و همسایه ظرفیت خوبی برای توسعهٔ روابط است,

حجت‌الاسلام والمسلمین حسین غلامی، امام جمعه بشاگرد در خطبه های عبادی و سیاسی این هفته شهرستان با اشاره به میلاد حضرت زهراء سلام الله علیها اظهار کرد: حضرت زهرا سلام الله علیها ادامه وجودی مقدس نبی اکرم صلی الله علیه و آله است.

,

امام جمعه بشاگرد عنوان کرد: امام راحل، توانست اقیانوس عظیمی را به حرکت در آورد و راه اسلام را، راه زندگی قرار دهد و اسلامی را که همه قدرتهای دنیا علیه او بسیج شده بودند، عزیز کند.

,

غلامی با اشاره به سفر رئیس جمهور به روسیه مطرح کرد: روسیه کشوری همسو و همسایه، با داشتن منافع و تهدیدات مشترک و بیش از ۲۵ میلیون مسلمان علاقه‌مند همکاری با ما هست، ظرفیت خوبی برای توسعهٔ روابط است.

,

وی خاطر نشان کرد: إن شاء الله مسئولین اجرائی پیگیری کنند هر چه زودتر مصوبات سفر رئیس جمهور به استان عملیاتی شوند مخصوصاً در حوزهٔ راه سازی که عمده مشکل شهرستان بشاگرد است.

,

حضرت فاطمه (س)تجلی گاه حقایق قرآن و عترت رسول الله/ امروز نظام اسلامی بیش از هر زمان دیگری امیدوارتر و راسخ تر است

, حضرت فاطمه (س)تجلی گاه حقایق قرآن و عترت رسول الله/ امروز نظام اسلامی بیش از هر زمان دیگری امیدوارتر و راسخ تر است,

حجت الاسلام والمسلمین صالحی امام جمعه شهرستان بندرخمیر در خطبه های نماز عبادی و سیاسی جمعه امروز شهرستان ضمن تبریک ولادت با سعادت بانوی اسلام حضرت فاطمه زهرا علیهاالسلام اظهار کرد: خداوند به برکت زهرای مرضیه( س) تمام خیرات خود را به بنی مکرم اسلام ص عنایت کرد .

,

وی افزود: فاطمه زهرا سلام الله علیها تجلی گاه حقایق قرآن و عترت رسول الله به عنوان موتور پیش برنده تشریح وتبلیغ معارف و انوار الهی است.

,

خطیب نماز جمعه شهرستان خمیر با اشاره به حوادث طبیعی مانند بارندگی شدید و جاری شدن سیلاب در شهرستان های استان، افزود : شتافتن برای کمک رسانی به سیل زدگان استان امروز یک تکلیف انسانی به اتکاء مبانی اسلامی است.

,

صالحی بیان کرد: حمله غرور انگیز انصارالله یمن به مراکز استراتژیک و مهم امارات نشانگر تغییر موازنه قدرت به نفع جبهه مقاومت در سطح منطقه است.

,

وی خاطرنشان کرد: دشمن با استفاده از رسانه تحت امر خود در حال تلاش است که دستاوردهای مهم سفر ریاست محترم جمهور به کشور روسیه را تحت الشعاع دروغ پردازی ها وتوهمات قرار دهد . اما باذن الله امروز نظام اسلامی بیش از هر زمان دیگری امیدوارتر و راسخ تر به آینده و تقویت ساختار خنثی ساز تحریم به واسطه تعامل با بلوک شرق و خصوصا همسایگان خویش است.

,

عزت زن عفت اوست/ کار زن علاوه بر خانه داری جامعه سازی و تمدن سازی است

, عزت زن عفت اوست/ کار زن علاوه بر خانه داری جامعه سازی و تمدن سازی است,

حجت الاسلام و المسلمین محسن سالاری افزود: شعار اسلام این است که بهشت زیر پای بانوان است ،کار زن فقط خانه داری نیست بلکه انسان سازی ،خانواده سازی،جامعه سازی و تمدن سازی است و اگر خانواده سالم باشد جامعه هم سالم می شود در واقع جامعه سالم در گرو خانواده سالم است.

,

وی گف:عدالت جنسیتی در غرب وجود ندارد،زن برای آنها همانند یک وسیله خوشگذرانی است این آزادی زن است از نظر غرب است.

,

سالاری افزود: بالاترین تربیت تربیت نفس خویش است ،حضرت فاطمه بهترین الگو برای بانوان ماست،حضرت فاطمه خانه داری را فرصت می دید برای انسان سازی ،مکتب حضرت فاطمه زهرا سلام الله عزت و احترام زن است.

,

امام جمعه شهرستان سیریک با بیان اینکه یمن جاهای استراتژیکی امارات را زد، در حالی که در حفاظت ابر قدرت های غرب است اظهار کرد: یمن انگشت کوچک ایران است ،اماراتی ها همانند انگلیس دو رو هستند و از همین دو رویی و دو وجهی خود نان می خورند در واقع می توان امارات را عربستان دوم نامید.

,

خطیب نماز جمعه شهرستان سیریک اضافه کرد: امارات می خواست برای خوش شیرینی پیش آمریکا و عربستان به جنوب یمن حمله کنند ولی با جواب قاطع و دندان شکن یمنی ها مواجه شد و تصور هم نمی کرد که یمن به آنها حمله موشکی بکند.

,

وی در پایان ضمن تشکر از همه گروههای جهادی ،دهیاران ،شوراهای اسلامی، فرماندار،بخشداران، شهرداران که در بارش های اخیر علاوه بر حضور بموقع به مردم امدادرسانی کردند یادآور شد:بعد از شهرستان سیریک، سیل زده گان میناب را در یابیم و از گروه های جهادی میخواهیم به کمک مردم میناب بروند.

,

نیاز هرمزگان به بودجه ویژه‌ای برای رفع فقر

, نیاز هرمزگان به بودجه ویژه‌ای برای رفع فقر,

حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده ظهر امروز (اول بهمن ماه) در جمع نمازگزاران بندرعباسی، افزود: هرمزگان از لحاظ فقر رتبه اول را در کشور دارد و رئیس جمهور در سفر به هرمزگان در جریان این موضوع قرار گرفت.

,

وی سفر رئیس جمهور و هیات دولت را به هرمزگان پر خیر و برکت دانست و افزود: در این سفر تصمیمات خوبی به نفع مردم گرفته شد و مشکلات مردم در این سفر به رئیس جمهور و هیات دولت اعلام شد.

,

امام جمعه بندرعباس با بیان اینکه رئیس جمهور خواسته‌های نمایندگان مردم را با سعه صدر پذیرفت، گفت: باید برای رفع مشکلات صبور بود چرا که رفع آن‌ها کمی زمان می‌برد.

,

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده در خصوص خسارت سیل به بخش‌هایی از رودان و میناب هم گفت: در بازدیدی که دیروز از این مناطق داشتم، انحراف سیل از مسیر رودخانه اصلی بعلت برداشت بی رویه شن‌ها از بستر رودخانه موضوعی بود که باعث گلایه مردم شده بود.

,

وی افزود: بر اثر برداشت بی رویه شن، مسیر اصلی روخانه سه شاخه شده و به سمت روستاها آمده که تهدیدی برای مردم محسوب می‌شود.

,

نماینده ولی فقیه در هرمزگان رشد درختان کرت دریایی را از دیگر مشکلات دانست گفت: این درختان که در وسط و اطراف رودخانه رشد کرده باید مرتب هرس شوند تا مسیر آب را منحرف نکنند.

,

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده ساخت پل میان بندر کلاهی و روستای مازغ را از دیگر مشکلات و درخواست‌های مردم عنوان کرد و افزود: ماشین‌ها برای رفت و آمد در این مسیر باید از آب شور رد شوند که این موضوع به خودروهای مردم آسیب می‌زند.

,

وی اضافه کرد: در این سیل آسیب‌هایی نیز به زندگی مردم وارد شده که باید جبران شود.

,

به گفته امام جمعه بندرعباس، در این سیل به ۵ هزار خانه آسیب جزئی وارد شده و هزار و هفت خانه نیز بعلت خسارت شدید نیازمند بازسازی هستند و اکنون بسیاری از مردم در چادر زندگی می‌کنند.

,

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده از همکاری مسئولان و گروه‌های امدادی در این سیل قدردانی کرد و گفت: در بازدید از مناطق سیل زده میناب، مردم به رغم مشکلات فراوان، از مسئولان بخاطر حضورشان در صحنه رضایت داشتند.

,

وی گفت: قرارگاه مدینه منوره نیروی زمینی سپاه برای جلوگیری از ورود سیلاب به روستاها، نزدیک به ۱۰ کیلومتر دایک حفاظتی ایجاد کرد که کار بزرگی بود.

,

امام جمعه بندرعباس در بخش دیگری از خطبه‌ها به دشمنی آمریکا با کشورمان اشاره کرد و گفت: به گفته رهبر معظم انقلاب، آمریکایی‌ها همیشه دچار اشتباه محاسباتی هستند و چه قبل از پیروزی انقلاب و چه بعد از آن همراه اشتباهات خود را تکرار می‌کنند.

,

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده افزود: قبل از پیروزی انقلاب، فرستاده آمریکا دستور کشتار مردم را داد و فکر میکرد با این اقدام می‌تواند انقلاب را متوقف کند.

,

وی، شکست در کودتای طبس، راه‌اندازی جنگ ۸ ساله و تحریم‌های مختلف را از اشتباهات محساباتی آمریکا دانست و گفت: مردم ایران در مقابل همه اقدامات آمریکایی‌ها اراده پولادین دارند و همواره استوار هستند.

,

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن را نیز تبریک گفت و افزود: زن مسلمان در مقام عفت و پاکی، راه و روش حضرت زهرا (س) را دنبال می‌کند.

,

وی گفت: امروز بزرگترین هجمه رسانه‌های معاند بر علیه ما به راه افتاده است و این جنگ نرم متوجه بانوان ماست، ولی بانوان ایران اسلامی با عفت و حیا مسیر حضرت زهرا (س) را ادامه می‌دهند.

,

نماینده ولی فقیه در هرمزگان در بخش دیگری از خطبه‌ها به مسئله آسیب اجتماعی خودکشی و علت‌های آن پرداخت و گفت: احساس پوچی در زندگی یکی از عواملی است که انسان را به سمت خودکشی می‌کشاند و در این حالت فرد احساس می‌کند برای خانواده و جامعه کارایی ندارد.

,

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده افزود: فلسفه زندگی انسان رسیدن به خداوند است و اگر انسان خود را به مرحله‌ای برساند که تجلی خداوند باشد هرگز به سمت خودکشی نمی‌رود.

,

وی افسردگی را عامل مهم دیگری برای خودکشی دانست و گفت: به فردی که در زندگی دچار افسردگی شده باید کمک کرد و منشا این افسردگی را بررسی کرد.

,

امام جمعه بندرعباس سومین عامل خودکشی را احساس شکست در زندگی دانست و گفت: این موضوع بیشتر متوجه جوانانی است که هنوز فلسفه زندگی خود را پیدا نکرده اند و احساس شکست در کارهای انجام داده منجر به خودکشی آن‌ها می‌شود.

,

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده گفت: باید به جوانان آموزش داده شود که از شکست ناامید نشود و از شکست پلی به سوی پیروزی بسازند.

,

وی تفکرات منفی و منفی گرایی را از دیگر عوامل خودکشی دانست و افزود: افراد منفی گرا همه‌چیز را بد می‌بینند در حالیکه در روایات اهل بیت (ع)، بر مثبت اندیشی درباره کارهای مومن و برادران دینی خود تاکید شده است.

,

نماینده ولی فقیه در هرمزگان، انجام کارهای منافی عفت را هم یکی از عوامل خودکشی عنوان کرد و از والدین خواست این افراد را طرد نکنند چرا که گرچه اعمال منافی عفت گناه بزرگی است، ولی خودکشی گناهی به مراتب بزرگ‌تری است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه