اخبار داغ

رقابت هیجان انگیز مدعیان از سراسر کشور

فیتنس چلنج قهرمانی باشگاههای کشور| تغییر مکان بازیها/ از پوستر دومین دوره مسابقات رونمایی شد

فیتنس چلنج قهرمانی باشگاههای کشور| تغییر مکان بازیها/ از پوستر دومین دوره مسابقات رونمایی شد
فردا(شنبه 2 بهمن) مدعیان رشته فیتنس چلنج از سراسر کشور در تهران برای رسیدن به عناوین برتر یک رقابت هیجان انگیز را سپری خواهند کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، دومین دوره مسابقات فیتنس چلنج قهرمانی باشگاههای کشور فردا در سالن چند منظوره مرکز آکادمی IFBB برگزار خواهد شد و ورزشکاران از استان های سراسر کشور برای رسیدن به عنوان قهرمانی تلاش خواهند کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

این رقابت ها در راند طلایی و در رده سنی آزاد از صبح فردا در حالی برگزار می شود که اولین دوره مسابقات در شهریورماه سال جاری و به میزبانی سالن 12 هزار نفری آزادی برگزار شده بود. نمایندگان ایران نیز در مسابقات جهانی 2021 اسپانیا موفق به کسب مدال های رنگارنگ در رشته فیتنس چلنج شدند.

,

حالا هم با توجه به در پیش بودن اولین دوره رقابت های فیتنس چلنج قهرمانی آسیا به میزبانی ایران، مدعیان برای تصاحب پیراهن تیم ملی یک رقابت جذاب را به نمایش خواهند گذاشت.

,



*تغییر مکان مسابقات فیتنس چلنج انتخابی تیم ملی به دلیل تعمیرات سالن آزادی

, ,
,
, *تغییر مکان مسابقات فیتنس چلنج انتخابی تیم ملی به دلیل تعمیرات سالن آزادی,

با وجود انجام هماهنگی های لازم برای برگزاری مسابقات فیتنس چلنج در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران، با اعلام کتبی مددی، مدیر مجموعه ورزشی آزادی به فدراسیون به دلیل تعمیرات، امکان برگزاری مسابقات در این مکان وجود ندارد.

,

به همین دلیل با هماهنگی های صورت گرفته، مقرر شد در همان تاریخ 2 بهمن ماه مسابقات در سالن چندمنظوره مرکز آکادمی IFBB واقع در مجموعه رفاهی کشتیرانی برگزار شود.

,

همچنین با توجه به شرایط جوی موجود و بارش برف شدید در خیلی از جاده های کشور جلسات داوران و همچنین کنگره فنی مسابقات که قرار بود ظهر امروز برگزار شود، با هماهنگی بین مسئولان کمیته فیتنس و نمایندگان استان ها تا پایان وقت امروز(جمعه) برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/

 

,
,
,
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه