اخبار داغ

در خطبه های نماز جمعه البرز مطرح شد؛

رزمایش ایران، چین و روسیه ادبیات قدرت را در دنیا تغییر داد/ با امنیت عاریه ای نمی توان خاورمیانه را اداره کرد

رزمایش ایران، چین و روسیه ادبیات قدرت را در دنیا تغییر داد/ با امنیت عاریه ای نمی توان خاورمیانه را اداره کرد
آنچه در ادامه می خوانید مشروحی از خطبه های نماز جمعه در کرج، ساوجبلاغ و مهرشهر است که امامان جمعه به موضوعاتی چون جایگاه زن و ادبیات قدرت در خاورمیانه پرداخته اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، امام جمعه ساوجبلاغ در خطبه های نماز جمعه این شهرستان، گفت: علی رغم توطئه ها و دسیسه ها، دوران یکه تازی استکبار جهانی در دنیا به آخر رسیده است و رزمایش ایران، چین و روسیه نشان می دهد ادبیات قدرت در دنیا تغییر کرده است. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  تیتریک, تیتریک, ، امام جمعه ساوجبلاغ در خطبه های نماز جمعه این شهرستان، گفت: علی رغم توطئه ها و دسیسه ها، دوران یکه تازی استکبار جهانی در دنیا به آخر رسیده است و رزمایش ایران، چین و روسیه نشان می دهد ادبیات قدرت در دنیا تغییر کرده است. ,
حجت الاسلام مختاری افزود: امنیتی می تواند پایدار باشد که خودجوش، درون زا و با سرمایه های آن منطقه باشد، با امنیت عاریه ای نمی توان ایجاد امنیت کرد، در حمله مجاهدان یمن به ابوظبی با وجود تمام تجهیزات، موشک های بالستیک یمن از همه سامانه ها عبور و به اهداف از پیش تعیین شده اصابت کرد.
,
 
,
وی در ادامه اظهار داشت: این یک تهدید بود تا امارات پای خود را از سرزمین یمن جمع کند و الا مجاهدان یمن این پا را لگد خواهند کرد به گونه ای که عبرت تاریخ شود.
,
 
,
اگر بصیرت رهبری نبود، چیزی از ارزش های الهی باقی نمی ماند 
, اگر بصیرت رهبری نبود، چیزی از ارزش های الهی باقی نمی ماند ,
 
,
همچنین امام جمعه کرج در خطبه های نماز جمعه این شهرستان، درباره جایگاه زن در جامعه گفت: دید جامعه به زن در دوران پیامبر (ص) تغییر پیدا کرد و امروز در دوره  مدرن متاسفانه این نگاه وجود ندارد و به نقش حاکمیتی که بانوان می‌توانند داشته باشد بی توجهی می ‌شود.
,
 
,
آیت الله حسینی همدانی افزود: امروز متاسفانه زن را به عنوان کالا می دانند و با قیمت مشخص عرضه می کنند،  این ظلم به زنان است،  در کشورهای متمدن هم  این موضوع دیده می ‌شود، کرامت زن را نابود کردند و شخصیت آن را پایین آوردند  در حالی که ۱۴۰۰ سال پیش پیامبر به آنها ارزش داد. 
,
 
,
وی با اشاره به اینکه اسلام زن را در خانواده رمز آرامش و عطوفت و مهربانی می‌داند و برای این مهم پاداش جهاد را در نظر گرفته است، در بخش دیگری اظهار داشت: رهبری بر معرفی سبقه درست از امام (ره) تاکید دارند چرا که مکتب ایشان به گروه خاصی تعلق ندارد و برگرفته از قرآن و عترت است.
,
 
,
آیت الله حسینی همدانی تاکید کرد: آمریکا بهتر است که عاقلانه تر عمل کند و فرصت محدود مذاکرات هسته ای را از دست ندهد. احتمال این  وجود دارد که رییس جمهور ما در کاخ سفید  هم نماز بخواند زیرا این نمازی که در کاخ کرملین خوانده شد پیام های مهمی در پی داشت.
,
 
,
امام جمعه کرج در خاتمه در زمینه روحیه استکبار ستیزی امام خمینی (ره) تصریح کرد: عده ای داعیه خط امام را دارند اما در دوران مدیریت بر جامعه تمام سعی شان نزدیک شدن به استکبار بود، اگر بصیرت و  تیزبینی رهبری معظم انقلاب نبود چیزی از ارزش ‌های الهی باقی نمانده بود.
,
 
,
سفر رئیس جمهور به روسیه بر اساس راهبرد رهبری بود
, سفر رئیس جمهور به روسیه بر اساس راهبرد رهبری بود,
 
,
امام جمعه مهرشهر در خطبه های نماز جمعه با اشاره به سفر رئیس جمهور به روسیه، گفت: این سفر بر اساس راهبرد رهبر معظم انقلاب مبنی بر ارتباط با کشورهای همسو، مسلمان و همسایه صورت گرفت چرا که خنثی سازی تحریم ها با تکیه بر ظرفیت های داخلی و نگاه درون زا و بهره مندی از ظرفیت دیگر کشورها انجام می شود. 
,
 
,
حجت الاسلام رضایی افزود: روسیه پس از فروپاشی اتحادیه جماهیر شوروی با ایران روابط راهبردی دارد چرا که با روسیه منافع و تهدیدات مشترک داریم، همچنین روسیه به واسطه سیاست های خود در آسیای مرکزی و قفقاز به ایران نیاز دارد، روسیه عضو دائم شورای امنیت بوده و در پیمان های منطقه ای و جهانی نقشی محوری دارد. 
,
 
,
وی با تاکید به اینکه ایران می تواند علاوه بر چین به روسیه صادرات نفت داشته باشد، اظهار داشت: البته جنگ شناختی و وارونه نشان دادن حقایق از سوی دشمنان خارجی و همسوهای آنها در داخل آغاز شده است که علیه حرکت دولت بوده و نباید از آن غافل شد. 
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/ 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه