اخبار داغ

پیگیری سوژه‌های مردمی؛

گلایه‌های شهروندان از چاله چوله‌های شهر "لیکک"

گلایه‌های شهروندان از چاله چوله‌های شهر "لیکک"
وضعیت نامناسب و‌ چاله چوله‌های خیابان‌ها و کوچه‌های شهر لیکک باعث افزایش نگرانی شهروندان و وارد کردن خسارت‌های زیاد مالی به شهروندان شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس قدیمی بودن و کیفیت پایین آسفالت در خیابان‌های شهر لیکک، مشکلاتی را برای مردم این شهر به وجود آورده است به طوری که در این شهر حتی یک خیابان بدون دست‌انداز و چاله وجود ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وجود دست‌انداز و‌چاله های گاها بسیار خطرناک ناشی از ازبین رفتن آسفالت خیابان به دلیل قدیمی بودن و یا کنده کاری شخصی در خیابان‌های شهر لیکک، مشکلاتی را برای عبور و مرور صاحبان خودروهای این شهر به وجود آورده است.

,
وجود این چاله ها گاها انقدر زیاد و عمیق است که خود شهروندان با ماسه و خاک اقدام به پر کردن آن می کنند.
,

یکی از عمده ترین دلیل اصلی و دغدغه مردم و شهرداری شهر لیکک، وجود کنده کاری های آسفالت توسط صاحبان شخصی ساز هستند، که برای دست یابی به لوله اصلی آب و انشعاب گیری اقدام به کندن آسفالت می کنند و بعد آن را به حال خود رها میکنند .

,
یکی از رانندگان تاکسی دروه شهری در مصاحبه با خبرنگار صبح زاگرس گفت : من در آژانس کار می کنم و روزانه مسیر خیابانی اصلی و فرعی زیادی را طی می کنم ،دست انداز ها و‌چاله های خیابانی شهر لیکک انقدر زیاد هستند که باتوجه به اینکه خسارتهای زیادی به جلوبندی و لاستیک و دیگر قطعات خودرو‌ وارد می کند ، اما به دلیل درآمد کم و هزینه های سنگین، قدرت تعمیر ماشین را از ما گرفته است و  مجبور هستم با این شرایط کار کنم.
,

عباس مشیری شهردار شهر لیکک در مصاحبه با خبرنگار صبح زاگرس در خصوص کنده کاری های و چاله چوله های موجود در خیابان های اصلی و فرعی شهر گفت : به منظور رفع کنده کاری ها و چاله چوله های موجود در خیابان های اصلی و فرعی برنامه ریزی های لازم انجام‌ گرفت ، قرارداد بسته شده و آمادگی کامل برای لکه گیری آسفالت خیابانهای شهر را داریم ،اما به دلیل بارندگی های اخیر در شهرستان بهمئی قادر  به انجام عملیات  نبوده‌ایم.

,

وی در خصوص زمان اجرای لکه گیری آسفالت خیابان ها شهر لیکک گفت : طی هفته آینده همه خیابان های اصلی و فرعی شهر لیکک لکه گیری آسفالت خواهند شد .

,

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:

, تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:, تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

 

,


انتهای پیام/
 

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه