اخبار داغ

سبزپوشان در میدان مقابله با سیل؛

کمک بیش از یک میلیارد تومانی بسیج اقشار استان کرمان به مناطق سیل زده

کمک بیش از یک میلیارد تومانی بسیج اقشار استان کرمان به مناطق سیل زده
حجت الله پاداش با بیان اینکه در سیل اول نزدیک به ۶۰۰ میلیون تومان اقلام مختلف توسط بسیج اقشار در بین سیل زدگان توزیع شد، گفت: با وقوع سیل دوم تاکنون نزدیک به ۴۵۰ میلیون تومان خدمات و کمک در اختیار مردم مناطق سیل زده قرار گرفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الله پاداش در گفتگو با راه آرمان؛ در خصوص اقدامات بسیج اقشار استان کرمان در پی وقوع دو سیل در مناطق جنوب و شرق استان گفت: در سیل اول، همکاران بسیج اقشار به دلیل برگزاری دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، عهده دار برگزاری برنامه های کلیدی و محوری بودند اما دو قشربسیج کارمندان و کارخانجات به عنوان پشتیبان در سیل اول اقداماتی را انجام دادند.

جانشین ستاد هماهنگی بسیج اقشار استان کرمان با بیان اینکه در سیل اول نزدیک به 600 میلیون تومان اقلام مختلف توسط بسیج اقشار در بین سیل زدگان توزیع شد، ابراز کرد: این اقلام شامل بسته های معیشتی، روغن، برنج، چادر امدادی 40 عدد، دویست بسته بهداشتی، 400 تخته پتو، ده هزار انواع کنسروجات، آب معدنی، شکر، کلوچه، نان بربری و غیره بوده است.

وی بیان کرد: با وقوع سیل دوم در هفته گذشته و تأکیدات فرماندهی سپاه ثارالله استان کرمان، در بسیج اقشار جلسه خاصی را در نسبت به وقوع سیل استان تشکیل و تمامی اقشار بسیج را نسبت به موضوع سیل در جنوب، شرق و بخش های مرکزی توجیه کردیم.

این مقام مسئول با اشاره به ورود مستقیم ده قشر بسیج در زمینه سیل استان اظهار کرد: با وقوع سیل دوم تاکنون نزدیک به 450 میلیون تومان خدمات و کمک را در بخش های جهادی و اقلام غذایی توسط اقشار بسیج استان جمع آوری شده است که این اقلام شامل 300 تخته پتو، 400 بسته غذایی، پلاستیک، کنسروجات، 34 تن آرد، خرید نزدیک به 40 میلیون تومان روغن و برنج و غیره است.

پاداش با بیان اینکه به طور ویژه 26 گروه جهادی از اقشار بسیج دانشجویی، کشاورزی و عمران در منطقه حضور دارند، عنوان کرد: گروه های متعدد از اقشار بسیج ادارات، کارخانجات، دانشجویی، کشاورزی، عمران، اصناف، اساتید، حقوقدانان و عشایری و غیره در زمینه وقوع سیل ورود داشته اند.

جانشین ستاد هماهنگی بسیج اقشار استان کرمان تصریح کرد: گروه های جهادی در زمینه طبخ غذا، اصلاح و ترمیم سیل بند، بررسی خسارات کشاورزی و دام ها اقدام به فعالیت داشته اند.

وی خاطر نشان کرد: بسیج ادارات استان کرمان در منطقه زهکلوت حضور دارند و کمک رسانی می کنند و البته ما از شرق استان نیز غافل نشده ایم و بسیج عشایری را به سمت شرق استان گسیل کرده ایم و همچنین بسیج جامعه پزشکی نیز در حال جمع آوری اقلام دارو هستند تا پس از فرو کش شدن سیلاب بتوانند خدمات بهداشتی در مناطق سیل زده داشته باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه