اخبار داغ

۳ بازیکن ایرانی غایب بزرگ آ.ا.ک در ۲ بازی آریس سالونیک و پائوک

دعوت انصاری فرد، حاج صفی و محمدی به اردوی تیم ملی ایران/ پاسخ منفی اسکوچیچ به یونانی ها

دعوت انصاری فرد، حاج صفی و محمدی به اردوی تیم ملی ایران/ پاسخ منفی اسکوچیچ به یونانی ها
باشگاه آ.ا.ک از دعوت شدن ۳ بازیکن ایرانی اش به اردوی تیم ملی ایران خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ باشگاه آ.ا.ک یونان اعلام کرد ۳ بازیکن ایرانی این تیم یعنی کریم انصاری فرد، میلاد محمدی و احسان حاج صفی از سوی فدراسیون فوتبال ایران برای دو بازی پیش رو مقابل عراق و امارات در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ دعوت شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
بنا بر اعلام سایت رسمی باشگاه آ.ا.ک این ۳ بازیکن کلیدی تیم دو بازی پیش رو در جام حذفی و سوپرلیگ یونان مقابل آریس سالونیک و پائوک را از دست دادند.
,
 
,
آ.ا.ک این روزها با مشکل مصدومیت و محرومیت تعدادی از بازیکنانش دست و پنجه نرم می کند و دعوت شدن انصاری فرد، حاج صفی و محمدی به اردوی تیم ملی ایران و غیبت این ۳ بازیکن کلیدی در دو بازی پیش رو، مشکلات آ.ا.ک را دوچندان کرده.
,
 
,
مسئولان باشگاه آ.ا.ک تلاش کردند تا یکی از این ۳ بازیکن ملی پوش ایرانی را در ترکیب تیم حفظ کنند ولی دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ایران با تاکید بر مصدومیت چند بازیکن دیگرش درخواست باشگاه آ.ا.ک را قبول نکرد و خواهان پیوستن هر ۳ بازیکن آ.ا.ک به اردوی تیم ملی شد.
,
 
,
۳ بازیکن ایرانی دوشنبه از یونان عازم تهران می شوند تا به اردوی تیم ملی ملحق شوند.
,
 
,
دیدار تیم ملی ایران با عراق و امارات به ترتیب در تاریخ های ۷ و ۱۲ بهمن در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد. شاگردان اسکوچیچ در صورت پیروزی مقابل عراق صعودشان به جام جهانی ۲۰۲۲ قطعی می شود.
,
 
,
تیم فوتبال آ.ا.ک در پایان هفته هفدهم سوپرلیگ یونان به همراه ۳ بازیکن ایرانی اش با با ۳۳ امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه