اخبار داغ

فرماندار رامسر تاکید کرد؛

لزوم بهره‌مندی از تمام ظرفیت‌ها برای ارتقای سلامت اجتماعی

لزوم بهره‌مندی از تمام ظرفیت‌ها برای ارتقای سلامت اجتماعی
محمد آزاد گفت: در کنار اقدامات نرم افزاری و سخت‌افزاری نیازمند نشاط اجتماعی و بهره‌مندی از تمام ظرفیت‌ها در ارتقای سلامت فردی و اجتماعی هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، محمد آزاد صبح امروز در سومین نشست مجمع سلامت شهرستان با حضور نمایندگان استانداری و دانشگاه علوم پزشکی مازندران برگزار شد فعالیت های حوزه بهداشت و درمان و مدافعان سلامت را در دو سال اخیر و در دوره کرونا شایسته تقدیر دانست و افزود: شهرستان رامسر در حوزه زیرساختی بهداشت و درمان و همچنین تزریق واکسن کرونا از شهرستان های برتر استان است.
محمد آزاد افزود: در این سالها توسعه کمی و کیفی در بیمارستان امام سجاد رامسر، ساخت اورژانس، کلینیک تخصصی، داروخانه شبانه‌روزی سیزده آبان در محوطه بیمارستان، راه اندازی پردیس بین الملل، حضور بیش از ۵۰ پزشک متخصص و فوق تخصص از جمله دستاوردهای خوب در حوزه بهداشت و درمان بوده است.
وی بیان داشت : البته با توجه به اینکه شهرستان رامسر یک شهرستان گردشگری ملی و بین المللی است و طبعا خدمت رسانی آن در تمام حوزه ها بویژه در حوزه سلامت باید با ملحوظ قراردادن جمعیت شناور باشد همچنان نیازمند توجه است.
آزاد گفت: آموزش و پیشگیری توامان نیاز مستمر و همیشگی است و حضور موثر خیران سلامت در شهرستان نیز از نکات قابل قوت است.
وی اظهار داشت: در کنار اقدامات نرم افزاری و سخت افزاری نیازمند نشاط اجتماعی و بهره مندی از تمام ظرفیت ها در ارتقای سلامت فردی و اجتماعی هستیم.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه