اخبار داغ

انتخابات اسکیت| هنرجو در دور دوم رئیس شد/ آقای نایب رئیس، ارتقا پست گرفت

انتخابات اسکیت| هنرجو در دور دوم رئیس شد/ آقای نایب رئیس، ارتقا پست گرفت
در مجمع انتخاباتی اسکیت مجید هنرجو با کسب آرای لازم در دور دوم انتخاب به عنوان رئیس 4 سال آتی این فدراسیون انتخاب شد.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجمع انتخاباتی ریاست و اعضای هیأت‌رئیسه فدراسیون اسکیت، از ساعت ۱۰ صبح امروز (شنبه - ۲ بهمن‌ماه) در سالن استاد میرابوالقاسم فارسی محل آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

برای این کارزار انتخاباتی تعداد ۹ کاندیدا به نام‌های قدرت جمشیدیان، حسین خیری‌نیافیروزجا، رضا شجیع، محمد عجم‌خراسانی‌نقندر، محمود علیزاده، سارا فرشتیان، فریبا مددی، علیرضا نصیری، مجید هنرجو اعلام نامزدی داشتند که محمد عجم‌خراسانی پیش از آغاز مجمع از شرکت در انتخابات انصراف داد و محمود علیزاده هم با غیبت در مجمع، در کارزار شرکت نداشت.

,

در این مجمع سیدمحمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، کیکاووس سعیدی دبیرکل و نماینده کمیته ملی المپیک، علی رغبتی مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و نظارت بر توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان و جمعی از مسئولین و قهرمانان ورزشی حضور داشتند.

,

سیدمحمد پولادگر در این مجمع ضمن تبریک روز مادر و ولادت حضرت زهرا (س) اظهار داشت: با فرازونشیب‌های رخ داده بالاخره امروز برای تعیین ریاست فدراسیون اسکیت کنار هم هستیم. مسئولیت سنگین و خطیری بر گردن اعضای مجمع هست و باید انتخاب‌ها به دور از هرگونه تقصیر خاصی شکل بگیرد. فرد رئیس باید نیازهای رشته اسکیت را برطرف ساخته و این فدراسیون را راهبری کند. بسیاری از نسل جوان طرفدار این رشته پرنشاط هستند و اسکیت از ظرفیت همگانی بسیاری برخوردار است.

,

در ابتدای مجمع محمد عجم‌خراسانی پیش از آغاز مجمع از شرکت در انتخابات انصراف داد و محمود علیزاده هم با غیبت در مجمع، در این انتخابات شرکت نداشت.

,

قدرت جمشیدیان به‌عنوان نخستین کاندیدا در وقت معمول صحبت‌هایش، به انتقاد شدید از زمان برگزاری انتخابات و ابلاغ آن پرداخت و ضمن اعلام انصراف، به نفع مجید هنرجو کنار رفت.

,

رضا شجیع، دیگر نامزد احراز کرسی ریاست این فدراسیون هم اظهار داشت: اسکیت دیگر خسته شده و مدیر واقعی می‌خواهد. نیاز به یک رنسانس فرهنگی داریم و مدیری می‌خواهیم که پشت هیأت‌ها را خالی نکند. من خودم را یک فرد اجرایی می‌دانم، برنامه‌ها و سیاست‌هایم را تغییر نخواهم داد ولی بدون یاری اعضای مجمع موفق نخواهم شد.

,

فریبا مددی، یکی از کاندیداهای ریاست این انتخابات و سرپرست سابق این فدراسیون و نایب رئیس فدراسیون بدمینتون که از او به عنوان گزینه نزدیک به وزارت ورزش یاد می کنند و در چند وقت اخیر حواشی فغراوانی پیرامون وی به راه افتاده، با کنایه از کسانی که بدون مستندات به تخریب و حمله علیه ولی پرداختند، تشکر کرد و این موج‌های هماهنگ‌شده را ناشی از موفقیت خود در مسیر کاری‌اش دانست. وی در ادامه به پاسخ‌گویی درباره شایعات مطرح‌شده پرداخت. وی در انتهای اظهاراتش از شرکت در کارزار انتخاباتی به نفع مجید هنرجو اعلام انصراف داشت.

,

سپس رای گیری برای انتخاب رییس جدید فدراسیون اسکیت میان ۴ کاندیدای باقی‌مانده به نام‌های حسین خیری‌نیافیروزجا، رضا شجیع، سارا فرشتیان و مجید هنرجو برگزار شد و در پایان پروسه رأی‌گیری و از مجموع ۵۵ رأی مأخوذه مجید هنرجو و رضا شجیع به‌ترتیب با کسب ۲٦ و ۲٤ رأی به دور دوم راه یافتند.

,

سارا فرشتیان و حسین خیری‌نیافیروزجا نیز به ترتیب با کسب ۳ و ۲ تعداد رأی به کار خود خاتمه دادند.

,

در دور دوم انتخابات ریاست فدراسیون اسکیت نیز از مجموع ۵۵ رأی مأخوذه، مجید هنرجو نایب رئیس فدراسیون با کسب ۳۰ تعداد رأی به‌عنوان رئیس فدراسیون اسکیت طی ۴ سال آتی انتخاب شد.

,

رضا شجیع نیز با کسب ۲۵ تعداد رأی به کار خود خاتمه داد.

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه