اخبار داغ

پژوهشگر تاریخ اسلام:

پیشرفت‌ علمی کشور با وجود تحریم‌های ظالمانه/انقلاب اسلامی بی سوادی دوران پهلوی را از بین برد

پیشرفت‌ علمی کشور با وجود تحریم‌های ظالمانه/انقلاب اسلامی بی سوادی دوران پهلوی را از بین برد
پژوهشگر و محقق تاریخ اسلام گفت: قبل از انقلاب تحصیل در مراکز علمی و دانشگاه ها محدود به یک عده خاص بود و اکثر جوانان ما محروم از این امکانات بودند ولی امروز شاهد پیشرفت های علمی در همه سطوح هستیم و درصد بالایی از با سوادی و تحصیل در مقاطع دانشگاهی کشور را شاهد هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  سبلان ما ، سخنرانی زنده محمد حسین رجبی دوانی پیرامون دستاوردهای انقلاب اسلامی و تبیین خباثت ها و جنایات خاندان پهلوی از طریق صفحه مجازی پیامرسان ایرانی روبیکای بصیرت اردبیل برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان ما,

وی در این نشست مجازی به فضای سیاسی، اجتماعی، فرهنگی زمان پهلوی اشاره کرد و افزود: شرایط خفقان  آن دوران در تمامی مسائل حتی روزنامه های طرفدار پهلوی نیز در این ماجرا مستثنی نبودند.

,

پژوهشگر و محقق تاریخ اسلام گفت»: در آن دوران هر کسی حتی بنام طرفداری از حضرت امام (ره) و اسلام می‌زد بازداشت می شد و اینها در همه مسائل کشور ساری و جاری بود و حتی در شرایط جنگ اعراب و اسرائیل که همه عرب ها نفت را تحریم و با عث بحران جهانی شد، شاه پهلوی نفت را با قیمت گزاف فروخت و پشت ابر قدرت آن زمان ایستاد و متاسفانه همه این پولها صرف خوش گذرانی خاندان پهلوی شد.

,

رجبی دوانی در ادامه به پیشرفت های کشور بعد از انقلاب اسلامی در همه ابعاد ، اجتماعی، علمکی، فرهنگی و پزشکی اشاره کرد و افزود: قبل از انقلاب تحصیل در مراکز علمی و دانشگاه ها محدود به یک عده خاص بود و اکثر جوانان ما محروم از این امکانات بودند ولی امروز شاهد پیشرفت های علمی در همه سطوح هستیم و درصد بالایی از با سوادی و تحصیل در مقاطع دانشگاهی کشور را شاهد هستیم.

,

وی آمار بی سوادی و محرومیت کشوررا قبل از انقلاب، با وجود نبود هیچ گونه تحریم و محدودیتی از سوی بیگانگان را تاسف بار دانست و تصریح کرد: به برکت انقلاب اسلامی امروز با وجود همه مشکلات، تحریم ها و شیطنت های بیگانگان شاهد پیشرفت های چشمگیر در همه زمینه ها هستیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه