اخبار داغ

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد اعلام کرد؛

یزد میزبان ۴ جشنواره ملی فجر/ مسابقه عکس با موضوع راهپیمایی ۲۲ بهمن در یزد برگزار می‌شود

یزد میزبان ۴ جشنواره ملی فجر/ مسابقه عکس با موضوع راهپیمایی ۲۲ بهمن در یزد برگزار می‌شود
جوادیان زاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با اشاره به اینکه یزد میزبان ۴ جشنواره ملی فجر است، گفت: مسابقه عکس با موضوع راهپیمایی ۲۲ بهمن در یزد برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، مجید جوادیان زاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد پیش از ظهر امروز در ستاد دهه فجر استان یزد با اشاره به برنامه‌های فرهنگی هنری به مناسبت ۴۳ سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان یزد، گفت: استان یزد در ایام‌الله دهه فجر امسال میزبان برگزاری چهار جشنواره ملی فجر خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی با اشاره به برگزاری جشنواره سینما با موضوع پخش فیلم‌های جشنواره فجر در استان یزد، اضافه کرد: برگزاری جشنواره «یزد ۱۴۰۰» از دیگر برنامه‌های فرهنگی و هنری در ایام‌الله دهه فجر است.

,

جوادیان زاده به میزبانی استان یزد از دومین جشنواره پارچه فجر، اضافه کرد: طرح ابتکاری و برگزاری این جشنواره از استان یزد استارت خورده که امسال میزبان دومین دوره آن خواهیم بود.

,

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد به توزیع بیش از ۲ هزار عنوان کتاب با موضوع انقلاب اسلامی در دهه مبارک فجر اشاره کرد و اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته این ۲ هزار کتاب به جامعه هدف در استان یزد اهدا خواهد شد.

,

وی از دیگر برنامه‌های فرهنگی هنری به مناسبت ۴۳ سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را رونمایی از چند کتاب با موضوع انقلاب اسلامی بیان کرد و اذعان داشت: مجتمع فرهنگی هنری به صورت کامل آماده بهره‌برداری بوده و در ایام‌الله دهه فجر در شهرستان بافق افتتاح خواهد شد.

,

جوادیان زاده با بیان اینکه نمایش آثار سینمای کوتاه انقلاب اسلامی را در ایام‌الله دهه فجر خواهیم داشت، گفت: هر شهرستان استان یزد نمایشگاه کتاب خواهد داشت و یک مسابقه عکس در روز راهپیمایی ۲۲ بهمن برگزار و نمایشگاهی از این آثار در یزد برگزار می‌شود.

,

انتهای پیام/خ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه