اخبار داغ

نگاه‌ها به این رشته باید تغییر کند

شجیع: به نتیجه انتخابات احترام می گذارم؛ نیازی به ورود دیوان عدالت اداری نیست/ در فدراسیون اسکیت مدیریت دولتی داشتیم

شجیع: به نتیجه انتخابات احترام می گذارم؛ نیازی به ورود دیوان عدالت اداری نیست/ در فدراسیون اسکیت مدیریت دولتی داشتیم
کاندیدای ریاست فدراسیون اسکیت گفت: روند انتخابات اسکیت منصفانه بود و به نتیجه احترام می گذارم.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجمع انتخاباتی فدراسیون اسکیت امروز برگزار شد و در پایان دور دوم مجید هنرجو نایب رئیس این فدراسیون در رقابتی نزدیک با رضا شجیع با کسب آرای مجمع به عنوان رئیس 4 سال آینده این فدراسیون انتخاب شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

رضا شجیع کاندیدای این انتخابات که رقابت نزدیکی با هنرجو برای کسب صندلی ریاست داشت، در پایان انتخابات اظهار داشت: انتخابات فدراسیون‌ها مهم‌ترین فرصت برای تعیین سرنوشت آن است و اعضای مجمع ۴ سال سرنوشت آن را را رقم می زنند. به نسبت انتخابات های قبلی و به علت تصویب اساسنامه جدید، شاهد رقابت بهتری بودیم. معتقدم اسکیت ایران به دلیل تغییرات مختصات جهانی به تدریج می‌تواند به رشته‌های مدال آور در المپیک تبدیل شود.

,

وی افزود: نگاه‌ها به این رشته باید تغییر کند و با بهره‌منده از توجه مخاطبان نسل جوان، برای کاهش مشکلات و آسیب‌های اجتماعی باید در این رشته‌ها سرمایه گذاری کنیم.

,

نایب رئیس فدراسیون ورزش همگانی با تاکید بر نقش مهم مسائل اقتصادی در این فدراسیون گفت: با بودجه مصوب حدود ۲.۵ میلیاردی این فدراسیون، فقط ۳ یا ۴ اعزام خواهیم داشت. فدراسیون با بودجه دولتی به جایی نمی‌رسد و باید جذب منابع غیردولتی داشته باشد. این فدراسیون زیر نظر ۳ فدراسیون جهانی هست و باید از این طریق منابع خوبی کسب کرد. در گذشته مدیریت دولتی داشتیم و این ظرفیت مغفول مانده.

,

وی در پاسخ به این سئوالی درباره تغییر نماینده باشگاه ها در مجمع در دقیقه 90 بیان کرد: برای این که باشگاهی در مجمع رای بدهد باید در زمان لیگ مجوز معتبر داشته باشد و مجوز ماده ۵ داشته باشد. با توجه به این شرایط وزارت‌خانه همه شروط را رعایت کرد. روند انتخابات منصفانه بود و به نتیجه احترام می گذارم.

,

شجیع در پاسخ به این سئوال که آیا با توجه به شرایط رخ داده در انتخابات شکایت خواهد کرد، گفت: وقتی مجمع برگزار شده و رای گرفته شده، یعنی فرآیند انتخابات پذیرفته شده. فدراسیون یک نهاد عمومی غیردولتی است و نیازی به ورود دیوان عدالت اداری نیست. اعتراضات حائز جایگاه قانونی نیست.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه