اخبار داغ

مربیان تراکتور و گل گهر چه گفتند؟

سولدو: تراکتور از وضعیت قبلی بیرون آمده/ قلعه‌نویی: ظلمی که به گل‌گهر کردند، در تاریخ بی‌سابقه بوده؛ در عالم برزخ هستیم

سولدو: تراکتور از وضعیت قبلی بیرون آمده/ قلعه‌نویی: ظلمی که به گل‌گهر کردند، در تاریخ بی‌سابقه بوده؛ در عالم برزخ هستیم
مربیان تراکتور و گل گهر در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی جام حذفی صحبت کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ زونیمیر سولدو سرمربی تراکتور در نشست خبری پیش از بازی با گل گهر اظهار داشت: فردا بازی واقعا سختی با یکی از تیم های خوب لیگ داریم. این تیم باید بالای جدول باشد. امتیازاتی از آن کسر شده اما هنوز موقعیت دارد که سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند. نفرات خوبی دارند. بچه ها را به خوبی آماده کردیم. باید استحکام خوبی در میانه زمین داشته باشند. امیدوارم با کاری که این چند روز انجام دادیم نتیجه خوبی بگیریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

سرمربی تراکتور تصریح کرد:‌ چیزی که مسلم است گل‌گهر را خوب آنالیز کردیم این تیم یکی از تیم‌های خیلی خوب لیگ است اما ما نفراتی را داریم و می‌خواهیم کار آنها را تا حد زیادی خنثی کنیم. در دو بازی قبلی عملکرد خوبی داشتیم و حق‌مان به خصوص در بازی آخر 3 امتیاز بود. در کل امیدوارم این روند ادامه پیدا کند و بتوانیم نتایج بهتری را بگیریم.

,

وی در مورد اینکه آیا برای تقویت تیم لیستی به مدیریت باشگاه ارائه کرده گفت: چندین بار با مدیریت صحبت کردم. نفراتی را مدنظر داریم که و می‌توانند به ما خوب کمک کنند. امیدوارم هفته آینده پنجره نقل و انتقالاتی باز شود تا بتوانیم نفراتی را اضافه و از آنها استفاده کنیم.

,

سرمربی تراکتور در مورد شرایط آب و هوایی تبریز و سرمای شدید عنوان کرد: شکی نیست که این مسأله نه تنها ما بلکه بقیه تیم‌ها را اذیت می‌کند ولی تا جایی که توانستیم طوری تمرین کردیم که بچه‌ها با این شرایط وفق پیدا کنند چون روز بازی هم همین شرایط را داریم.

,

سولدو در مورد اینکه آیا از عملکردش در تراکتور رضایت دارد گفت: وقتی دو ماه پیش به تراکتور آمدم شرایط بد و سختی وجود داشت. تلاش کردم نظم خوبی در تیم ایجاد شود. بچه‌های آسیب‌دیده که با بی‌میلی تمرین می‌کردند را وادار به کار کردیم. روند تیم بهتر شد به خاطر کمبود در پست‌ها و همچنین آسیب‌دیدگی‌ها مشکلاتی داشتیم ولی در مجموع تیم از این وضعیت بیرون آمده و شرایط بهتری دارد.

,

وی در مورد غایبان تیمش برای بازی فردا اظهار داشت:‌ آرش قادری 4 کارته است عبدالله حسینی به خاطر شرایطی که برایش در بازی با پدیده به وجود آمد مشکل دارد، مسلمی‌پور در بازی قبلی آسیب دید و جراحی کرده، علی دشتی هم مشکل دارد و نمی‌تواند همراه تیم باشد، یکی دو نفر هم سرماخوردگی جزئی دارند که امیدوارم خوب شوند و به بازی برسند.

,

 

,

*قلعه‌نویی: ظلمی که به گل‌گهر کردند، در تاریخ بی‌سابقه بوده؛ در عالم برزخ هستیم

, *قلعه‌نویی: ظلمی که به گل‌گهر کردند، در تاریخ بی‌سابقه بوده؛ در عالم برزخ هستیم,

امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر در نشست خبری پیش از بازی با تراکتور اظهار داشت: تراکتور تیم پرشورها است. چندین سال در این تیم بودم. خاطرات و فراز و نشیب‌های زیادی داشتیم. در مجموع خاطرات خیلی خوبی با مردم آذربایجان و طرفداران تراختور عزیز داشتیم.

,

وی افزود: بازی به خاطر شرایط آب و هوایی یقیناً بازی سختی خواهد بود. ما مشکلات خودمان را داریم. هر چه روی مسائل روحی و روانی کار می‌کنیم هنوز نشاط تیمی ما برنگشته است ولی باز هم از بچه‌ها تشکر می‌کنم. با همه مشکلاتی که به خاطر کسر 7 امتیاز داریم نهایت تلاش‌شان را می‌کنند.

,

سرمربی گل گهر با اشاره به حذف از جام حذفی عنوان کرد: در جام حذفی هم بازی بسیار خوبی انجام دادیم اما از موقعیت‌ها استفاده نکردیم و حذف شدیم. امیدواریم بتوانیم فردا با یک بازی خوب سه امتیاز را بگیریم و ان‌شاالله اگر 7 امتیاز ما برگردد می‌توانیم مدعی اول قهرمانی هم باشیم. با توجه به اینکه تیم از نظر روحی و روانی برمی‌گردد امیدواریم این مهم اتفاق بیفتد و حق به حق‌دار برسد. واقعاً ظلمی بود که به مجموعه گل‌گهر و تیم فوتبالش کردند و در تاریخ فوتبال بی‌سابقه بود. شاید به خاطر امیر قلعه‌نویی بوده ولی در مجموع امیدواریم تلاش و تا لحظه آخر مبارزه می‌کنیم که ان‌شاالله در جدول شرایط خوبی پیدا کنیم.

,

قلعه‌نویی گفت: اگر 7 امتیاز را برگردانند با توجه به روندی که داریم، می‌توانیم بین مدعیان باشیم. امیدوارم فردا بازی خیلی خوبی باشد و بتوانیم با سه امتیاز برگردیم. واقعا به این برد احتیاج داریم تا شرایط‌مان در جدول بهتر شود. الان در عالم برزخ هستیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه